logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Precise wygrywa przetarg na obsługę marki Doppelherz

  PR 31.07.2023, przeczytano 271 razy

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za obsługę w obszarze cyfrowym e-commerce oraz części portfolio marki Doppelherz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-precise-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-doppelherz,400939,artykul.html

Współpraca K2 Precise i Queisser Pharma, właściciela marki Doppelherz, ma charakter stały i obejmuje obsługę w digitalu e-sklepu oraz produktów z portfolio marki Doppelherz: IBS (Na drażliwe jelita), Kollagen Beauty, Kollagen 11.000, Doppelsil Max. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii świadomościowych oraz sprzedażowych, a zakres współpracy obejmuje m.in. SEM, Social, Display, Programmatic.

–  Decyzję o współpracy z agencją K2 Precise podjęliśmy na podstawie mocnych kompetencji, zaproponowanej strategii, kreatywnego podejścia do rozwoju portfolio oraz zaangażowania zespołu już na etapie przetargu. Wierzymy, że jako nasz partner biznesowy wniesie nie tylko swoje bogate doświadczenie w branży farmaceutycznej, ale również nową energię, innowacyjne myślenie oraz rozwiązania w procesie rozwoju i budowy siły naszych produktów. Dzięki temu możemy skutecznie rozwijać się na rynku i osiągać kolejne cele i sukcesy – Paweł Bogdan, Digital & E-commerce Manager w Queisser Pharma Poland.

Produkty Queisser Pharma są dedykowane różnorodnym grupom odbiorców. Celem jest osiągnięcie maksymalnej penetracji wśród poszczególnych grup docelowych, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów i dostarczyć im odpowiednie rozwiązania.

Źródło: K2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764