logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska dla marki

  PR 30.08.2023, przeczytano 302 razy

Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-precise-wygrywa-przetarg-volkswagen-group-polska-dla-marki,401191,artykul.html

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej decyzji o wyborze K2 Precise jako partnera w przetargu. Ich racjonalne i pragmatyczne podejście do digitalowej ścieżki klienta, oparte na szerokim doświadczeniu pracy z wieloma klientami, dało nam poczucie, że to dobry wybór. Analiza digitalowej ścieżki Klienta, przeprowadzona przez K2 Precise w pełni uwzględniała naszą specyfikę na tle branży motoryzacyjnej. Ich umiejętność identyfikacji pain points, zwłaszcza w kontekście samochodów elektrycznych, dokładnie trafiła w nasze potrzeby. Ponadto, K2 Precise ma szerokie doświadczenie w obszarze e-commerce, co dla Volkswagen Group jest niezwykle istotne w najbliższej przyszłości. Rozumieją, jak znaczący może być ten kanał komunikacji z klientami i jak wykorzystać jego potencjał. Jesteśmy przekonani, że wiedza i umiejętności K2 Precise w tym obszarze przyczynią się do dalszego rozwoju naszej marki i jeszcze lepszej obsługi naszych klientów - skomentował Michał Karpiński,  Digital Media Manager marki Volkswagen.

Współpraca K2 Precise z marką Volkswagen dotyczy optymalizacji doświadczeń użytkownika w sieci. Obejmuje wsparcie i rozwój customer journey na całym lejku zakupowym oraz pozakupowym, jak również automatyzację marketingu, personalizację contentu i analitykę. Współpraca ma charakter zarówno marketingowy, jak i technologiczny. K2 Precise odpowiada również m.in. za serwisy www marki i dealerów, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę w oparciu o rozwiązania Adobe.

- Inwestycja w MarTech jest częścią strategicznej transformacji biznesu K2 Precise, pozwalającej świadczyć klientom kompleksowe usługi na każdym etapie customer journey. Rozwój działu MarTech & Customer Experience zarządzanego przez Kacpra Gilarowskiego, MarTech & Data Marketing Directora, jest odpowiedzią na potrzeby klientów w obszarze transformacji biznesu oraz lojalizacji i angażowania użytkowników. Od strony narzędziowej jesteśmy partnerem m.in. HubSpot, Adobe, Segment, ActiveCampaign czy User.com, jednak to wiedza naszych specjalistów jest tym, co wyróżnia nas na rynku - mówi Maja Biniewicz, członkini zarządu K2 Precise.

Agencja posiada szerokie doświadczenie w pracy na narzędziach zarówno Adobe, jak i Content Management System (CMS), Marketing Automation, Customer Relationship Management (CRM) oraz Customer Data Platform (CDP).

Źródło: Fabrity Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764