logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Precise wzmacnia zespół New Business

  PR 18.08.2021, przeczytano 570 razy
ilustracja

K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-precise-wzmacnia-zespol-new-business,392667,artykul.html

– Wzmocnienie działu Business Development jest związane z rozwojem biznesu K2 Precise o nowe usługi, szczególnie dedykowane e-commerce’om. Dzięki dołączeniu nowych osób, nasza silna ekspertyza m.in. w obszarze SEO, marketing automation i precision marketingu będzie oferowana szerszemu gronu klientów – komentuje Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise.

Marta Kubik w Grupie K2 pracuje od niemal 7 lat, podczas których pełniła funkcje kolejno: Asystentki New Business, Business Development oraz Growth Managerki. Do klientów pozyskanych przez K2 Precise przy wsparciu Marty Kubik w ostatnim czasie należą firmy: Resibo, Mann+Hummel czy OTOMOTO.

Do obowiązków Marty Kubik na stanowisku Head of New Business będzie należeć m.in. realizacja planów sprzedażowych agencji, nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz wsparcie działu marketingu w budowaniu świadomości marki i oferty K2 Precise.

Aleksandra Krzyżanowska swoje doświadczenie zdobywała w start-up’ie kierując działem handlowym oraz tworząc ofertę produktową. Od 4 lat związana jest z branżą mediową. Pracowała m.in. w Agorze, gdzie odpowiadała za budowanie strategii oraz wdrażanie kampanii e-commerce w serwisach grupy Gazeta.pl. Ostatnio zarządzała działem e-commerce oraz tworzyła i wdrażała nowe narzędzia wspierające efektywną sprzedaż w Burda Media Polska.

Do głównych zadań Aleksandry Krzyżanowskiej w K2 Precise będzie należało pozyskiwanie klientów, przede wszystkim z branży e-commerce, a także nadzorowanie wybranych projektów realizowanych przez agencję dla klientów z tego sektora.

Źródło: Grupa K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764