logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2Create walczy o koniec ery chowu klatkowego

  PR 09.11.2022, przeczytano 297 razy

Agencja K2Create z giełdowej Grupy K2 włączyła się w walkę o zakończenie chowu klatkowego zwierząt w Polsce, a petycję w tej sprawie podpisało już ponad 80 tys. osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2create-walczy-o-koniec-ery-chowu-klatkowego,397909,artykul.html

Podczas Dnia Ustawy o Ochronie Zwierząt K2Create razem ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki i influencerami (Zofią Zborowską, Magdaleną Kostyszyn - „Ch..owa Pani Domu”, Kasią Gandor, Michałem Korkoszem – Rozkoszny) zorganizowało akcję, która miała uświadomić warunki hodowli i zachęcić do konkretnego działania.

Influencerzy w swoich codziennych instastories umieszczali zdjęcia i nagrania wideo zwierząt hodowanych w klatkach przez całe swoje życie. „Źle Ci się ogląda zwierzęta w klatkach? Zakończmy erę chowu klatkowego w Polsce” – to komunikat kierujący do strony, na której każdy mógł podpisać petycję. Tylko w ciągu jednego dnia akcji przybyło 3,2 tys. podpisów pod petycją, a 7,3 tys. osób odwiedziło stronę internetową dedykowaną akcji.

- Polakom zależy na losie zwierząt i większość społeczeństwa popiera wprowadzenie zakazu chowu klatkowego. Co ważne, te oczekiwania poparte są wiedzą naukową. Badania jasno wskazują, że chów klatkowy nie zapewnia zwierzętom nawet podstawowego poziomu dobrostanu. Jednocześnie dostępne i intensywnie rozwijane są alternatywne sposoby utrzymania zwierząt, zapewniające im lepsze warunki i możliwość spełnienia gatunkowych potrzeb behawioralnych - mówi Maria Madej, Menadżerka ds. Zmian Rynkowych w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki, Koordynatorka projektu Zakończmy Epokę Klatkową. - Dlatego jako Stowarzyszenie Otwarte Klatki we współpracy z Compassion in World Farming Polska wystosowaliśmy petycję do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z apelem o poparcie zmian w kierunku wycofania chowu klatkowego z Polski i Unii Europejskiej. Cieszymy się, że dzięki współpracy z K2Create i influencerami petycja dotarła do szerokiego grona odbiorców, a podpisało ją już ponad 80 tysięcy osób – dodaje Koordynatorka projektu Zakończmy Epokę Klatkową.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764