logo
WIADOMOŚCI

Kabaretowo-prowokacyjna kampania Orange na Kartę

  PR 14.09.2018, przeczytano 623 razy

14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę, za kreację której odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kabaretowo-prowokacyjna-kampania-orange-na-karte,37907,artykul.html

Historia z udziałem artystów kabaretowych to kolejny etap kampanii w ramach platformy „Możemy się różnić, ale zawsze znajdziemy coś, co nas zbliża”. W najnowszym spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak podczas joggingu spierają się o to, czy w kolanie chrupie, czy strzyka. Na szczęście jeden z nich, przy okazji znajdując pretekst do przerwania męczącej przebieżki, wpada na genialny pomysł, by przedmiot sporu skonsultować ze wszystkimi.

Praca z Robertem i Mikołajem to czysta przyjemność. W zasadzie reżyserują się sami. Pozostaje tylko podrzucić im temat, najlepiej błahostkę, o którą mogą się spierać… A potem może ich zbliżyć oferta Orange - mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania wspiera promocję w Orange na Kartę, w ramach której za 25 złotych miesięcznie można się cieszyć rozmowami i SMS-ami bez limitu oraz pakietem 15 GB internetu.

Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję, digital oraz internet.

Zespół Leo Burnett pracujący nad kampanią:

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director
  • Zespół kreacji: Urszula Ginalska, Senior Copywriter, Małgorzata Gontarczuk, Senior Art Director.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Client Service Director
  • Agnieszka Makarewicz, Account Manager.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

leoburnett.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
Polacy stworzyli algorytm precyzyjnego targetowania reklam
Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki temu możliwe będzie precyzyjne targetowanie reklam, także pod kątem...
„Piracka” kampania wesprze debiut piwa Captain Jack
Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja adresowana do młodych ludzi. 24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack....
„Przejdźmy na Ty” - nowa platforma komunikacji marki Tyskie
Marka Tyskie startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone