logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kabaretowo-prowokacyjna kampania Orange na Kartę

  PR 14.09.2018, przeczytano 992 razy

14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę, za kreację której odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kabaretowo-prowokacyjna-kampania-orange-na-karte,37907,artykul.html

Historia z udziałem artystów kabaretowych to kolejny etap kampanii w ramach platformy „Możemy się różnić, ale zawsze znajdziemy coś, co nas zbliża”. W najnowszym spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak podczas joggingu spierają się o to, czy w kolanie chrupie, czy strzyka. Na szczęście jeden z nich, przy okazji znajdując pretekst do przerwania męczącej przebieżki, wpada na genialny pomysł, by przedmiot sporu skonsultować ze wszystkimi.

Praca z Robertem i Mikołajem to czysta przyjemność. W zasadzie reżyserują się sami. Pozostaje tylko podrzucić im temat, najlepiej błahostkę, o którą mogą się spierać… A potem może ich zbliżyć oferta Orange - mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania wspiera promocję w Orange na Kartę, w ramach której za 25 złotych miesięcznie można się cieszyć rozmowami i SMS-ami bez limitu oraz pakietem 15 GB internetu.

Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję, digital oraz internet.

Zespół Leo Burnett pracujący nad kampanią:

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director
  • Zespół kreacji: Urszula Ginalska, Senior Copywriter, Małgorzata Gontarczuk, Senior Art Director.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Client Service Director
  • Agnieszka Makarewicz, Account Manager.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

leoburnett.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne,...
„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764