logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kabaretowo-prowokacyjna kampania Orange na Kartę

  PR 14.09.2018, przeczytano 836 razy

14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę, za kreację której odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kabaretowo-prowokacyjna-kampania-orange-na-karte,37907,artykul.html

Historia z udziałem artystów kabaretowych to kolejny etap kampanii w ramach platformy „Możemy się różnić, ale zawsze znajdziemy coś, co nas zbliża”. W najnowszym spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak podczas joggingu spierają się o to, czy w kolanie chrupie, czy strzyka. Na szczęście jeden z nich, przy okazji znajdując pretekst do przerwania męczącej przebieżki, wpada na genialny pomysł, by przedmiot sporu skonsultować ze wszystkimi.

Praca z Robertem i Mikołajem to czysta przyjemność. W zasadzie reżyserują się sami. Pozostaje tylko podrzucić im temat, najlepiej błahostkę, o którą mogą się spierać… A potem może ich zbliżyć oferta Orange - mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania wspiera promocję w Orange na Kartę, w ramach której za 25 złotych miesięcznie można się cieszyć rozmowami i SMS-ami bez limitu oraz pakietem 15 GB internetu.

Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję, digital oraz internet.

Zespół Leo Burnett pracujący nad kampanią:

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director
  • Zespół kreacji: Urszula Ginalska, Senior Copywriter, Małgorzata Gontarczuk, Senior Art Director.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Client Service Director
  • Agnieszka Makarewicz, Account Manager.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

leoburnett.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Play na kartę: Ukraina
Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?
Kampania Mbank: Rocznik 1999

Złote Effie 2018: Kampania Mbank: Rocznik 1999

W naszym cyklu prezentującym kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards dzisiaj Rocznik 1999. Kampania mBanku to próba przełamania trudności w dotarciu do młodego pokolenia z komunikacją marketingową typową dla instytucji finansowych. Czy się udała? Jurorzy Effie Awards byli zdania, że tak...
Kampania Ikea po sąsiedzku

Złote Effie 2018: Kampania Ikea po sąsiedzku

Prezentujemy kolejną kampanię nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards. Tym razem mowa o kampanii IKEA Po Sąsiedzku, która została laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience.  
26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764