logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kacper Gilarowski jako Head of Martech w K2 Precise

  PR 22.02.2022, przeczytano 387 razy
ilustracja

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko Head of Martech w K2 Precise (Grupa K2). Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kacper-gilarowski-jako-head-of-martech-w-k2-precise,394871,artykul.html

Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako E-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.

– Kacper Gilarowski jest osobą, która ma bardzo szeroką wiedzę w obszarze optymalizacji customer journey w e-commerce. Jego wiedza przekłada się na bardzo policzalne wyniki u klientów, którzy pracują z nami na całym lejku sprzedażowym. Używając rozwiązań marketing automation umie skutecznie monetyzować inwestycje marketingowe e-biznesów, dzięki czemu K2 Precise oferuje klientom e-commerce rozwiązania 360 stopni: od pozyskania użytkownika, poprzez retencję, do lojalizacji – mówi Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise.

Na nowym stanowisku Gilarowski będzie odpowiadał m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

Kacper Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW.

Źródło: Grupa K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764