logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kadry (nie)dostępne - III edycja Konkursu fotograficznego Fundacji Avalon

  PR 15.10.2024, przeczytano 372 razy
ilustracja

Fotografowie! Aparaty w dłoń! Z okazji Międzynarodowego Dnia Osób z Niepełnosprawnościami Fundacja Avalon ogłasza już III edycję konkursu fotograficznego, tym razem pod hasłem “Kadry (nie)dostępne”. Zgłoszenia można przesyłać do 28 października, a zwycięzców poznamy 25 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kadry-%28nie%29dostepne---iii-edycja-konkursu-fotograficznego-fundacji-avalon,406112,artykul.html

Tematem tegorocznego konkursu jest szeroko pojęta dostępność, a jego celem jest ukazanie barier i przeszkód, z którymi osoby z niepełnosprawnościami spotykają się na co dzień – zarówno w wymiarze fizycznym, jak i systemowym czy konceptualnym. Przez pryzmat fotografii uczestnicy będą mieli okazję pokazać, jak te bariery kształtują ich życie, a także, które z nich udało im się pokonać lub które wciąż stoją na drodze do realizacji marzeń.

Aby wziąć udział w konkursie, praca musi spełnić kilka warunków:

  • musi być pracą autorską i wykonaną samodzielnie (wyklucza się współautorstwo, czyli prace tworzone wspólnie z inną osobą, korzystanie ze sztucznej inteligencji),
  • musi być zapisana w formatach JPEG, PNG lub TIFF,
  • powinna posiadać format 4:3, krótszy bok co najmniej 2160 px,
  • minimalna rozdzielność zdjęcia musi wynosić 250 DPI.

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 października drogą mailową na adres: konkurs(at)fundacjaavalon.pl wraz z wypełnionym formularzem rejestracyjnym. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej.

Prace konkursowe będzie oceniać jury w składzie:

  • Anna Drobna - Z zawodu i pasji projektantka graficzna. W wolnym czasie uwielbia jeździć na snowboardzie oraz rowerze mtb. Łączy kreatywność z aktywnym stylem życia, co inspiruje mnie w mojej pracy. Finalistka I edycji konkursu fotograficznego Fundacji Avalon.
  • Maciej Krüger - Fotograf freelancer, na co dzień współpracuje z Onet.pl. Autor i współautor między innymi reportaży o tematyce społecznej. Prywatnie tata 12-latka.
  • Artur Korolko - Uwielbia obserwować ludzi w różnych momentach życia. W pracy, podczas uprawiania sportu czy podczas realizowania swoich zainteresowań często towarzyszą nam emocje, które warto zatrzymać. Dlatego fotografia to jego pasja. Dobra fotografia powinna uwalniać nasze emocje. Zwycięzca I edycji konkursu fotograficznego Fundacji Avalon.
  • Kinga Pisarczyk - Od ponad 25 lat zajmuje się grafiką komputerową. Obecnie pełni funkcję Kierownika Studia Graficznego w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, wcześniej pracowała jako grafik w „Pulsie Biznesu”. W wolnym czasie maluje, projektuje ogrody i aktywnie uprawia sport. Swoje pasje łączy z miłością do natury i zwierząt. Jest zaangażowana w przeciwdziałanie bezdomności zwierząt, adoptowała 3 koty i niepełnosprawnego psa, którym zapewnia ciepły dom.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne i rzeczowe. Więcej informacji: https://www.fundacjaavalon.pl/konkurs-fotograficzny/

Źródło: Fundacja Avalon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Uczestnik poprzez udział w Konkursie udziela jednocześnie nieodpłatnej licencji niewyłącznej do swojej Pracy Konkursowej na rzecz Organizatora (od chwili jej udostępnienia) bez ograniczeń czasowych, ilościowych oraz terytorialnych na następujących polach eksploatacji: w zakresie publikacji utrwalania, zwielokrotniania powielania, drukowania utworu wszystkimi technikami, wprowadzenia utworu do pamięci komputera i sieci multimedialnych, w tym Internetu, sieci wewnętrznych typu Intranet wprowadzenia i publikacji utworu do środków masowego przekazu w tym publikacji w radiu, telewizji, czasopismach elektronicznych i nieelektronicznych i Internecie w tym w szczególności, choć nie wyłącznie na Instagram, LinkedIn, Tik tok, materiałach reklamowych i informacyjnych, publikowania utworu na wystawach w kalendarzach Organizatora, publikowanie utworu na stronach internetowych danych projektów Organizatora; w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu; w zakresie rozpowszechniania utworu – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym w tym również w ramach produktów elektronicznych, w ramach sieci multimedialnych, w tym sieci wewnętrznych jak i Internetu oraz w systemie on-line.

Uczestnik wyraża zgodę na wykonanie praw autorskich zależnych, w szczególności twórcze przekształcanie, przerabianie i adaptowanie całości lub fragmentów, wielokrotne publikowanie w materiałach promocyjnych na stronach internetowych Organizatora oraz w radiu, telewizji, Internecie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora.
Uczestnik wyraża zgodę na zestawienie swojej Pracy konkursowej z Pracami konkursowymi innych Uczestników lub innymi fotografiami.

--------------------
Oddaj nam wszystko, a my się zastanowimy czy komuś damy nagrodę.

avatar użytkownika
,

Szkoda że organizator nie jest bigtechem - wówczas nie musiałby wcale przestrzegać własnego regulaminu, a nawet mógłby sobie sięgnąć po prace ludzi niebędących uczestnikami konkursu. To dużo uczciwsze.  

,

Big techy powinny się uczyć od takich organizatorów, jak za obietnicę dostać wszystko za darmo.
I wtedy żaden regulamin nie będzie potrzebny.
  

avatar użytkownika
,

Już nie jest potrzebny skoro jest przez bigtechy ignorowany. Oni niczego nie dostają - biorą co chcą. Po co im regulaminy?   

,

A powiedz mi jeszcze, kto ZMUSIŁ Signs do założenia konta na fejsbuku.
Bo przecież ktoś MUSIAŁ ZMUSIĆ... żebyście tam byli i linkowali do portalu.
  

avatar użytkownika
,

A może Ty powiedz kto zmusił klientów oszukanych przez dewelopera aby kupowali u niego mieszkanie? Albo klientów stacji benzynowej chrzczącej paliwo, aby tankowali właśnie na tej stacji? A może ktoś zmuszał klientów baru, w którym dolewają wodę do piwa, aby spożywali piwo właśnie w tym lokalu? A Może menda obiecująca ratunek dla śmiertelnie chorych dzieci też nie jest mendą, bo nie zmuszała przecież rodziców by płacili za fejkowe terapie...?  

,

Naprawdę są ludzie, którzy wiedząc, że w barze dolewa się wody do piwa, nadal do niego przychodzą?
  

avatar użytkownika
,

To tak jak ci rodzice co płacili za ratowanie życia swoich dzieci. Mówisz, że wiedzieli że to ściema? Nie do wiary. Nie do wiary!  

,

Można wierzyć, że ktoś jest lekarzem, pracuje w renomowanej placówce medycznej/naukowo-badawczej i jego lekarstwo kosztuje krocie, ale jest.

Ale nie można wierzyć, że takie lekarstwo ma ktokolwiek inny, zwłaszcza, gdy wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to wałek.

Podobnie z piwem. Czujesz, że jest rozcieńczone, nie wracasz.

Chyba, że masz deficyty intelektualne.
  

avatar użytkownika
,

Ale rozumiesz, że mimo Twoich wysiłków erystycznych, oszust i złodziej dolewający wodę do piwa pozostaje tylko oszustem i złodziejem, a plugawa menda naciągająca rodziców chcących ratować własne dzieci pozostaje tylko plugawą mendą?   

,

I nadal, jeśli za pierwszym razem wyczułeś, że jest chrzczone, nigdy nie wracasz.

Chyba, że masz braki i nie umiesz łączyć kropek, bo bozia poskąpiła oleju mądrości.

  

avatar użytkownika
,

Prawo i normy społeczne nie zakazują bycia głupim. Złodziejstwa i oszustwa - i owszem. A wiesz dlaczego? Właśnie dlatego, że nie zakazują bycia głupim, niewykształconym, niezorientowanym. Nie można od ludzi wymagać aby byli ekspertami w każdej dziedzinie, więc się tego nie wymaga. Uczciwości - owszem. Można - i wymaga się, mimo Twoich erystycznych figur.  

,

W istocie.
Ale to debile robią kasę cwaniakom.
  

,

Natomiast prawo chroni wyłącznie debili z certyfikatem.
Pozostali, udający pełnię władz umysłowych, muszą się pogodzić z tym, że czasem ktoś och zrobi w ch...
  

Najnowsze w tym dziale

TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024
Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764