logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kai Thielen nowym dyrektorem ds. marketingu CE na Europę w Sharp

  PR 11.03.2019, przeczytano 149 razy

Sharp ma przyjemność poinformować, że w ramach strategicznej ekspansji na Starym Kontynencie, powołany zostanie dyrektor ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę, Kai Thielen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kai-thielen-nowym-dyrektorem-ds.-marketingu-ce-na-europe-w-sharp,381592,artykul.html

Po wielkim powrocie na rynek europejski firma stopniowo wprowadza nowe strategiczne pozycjonowanie marki z silnym nastawieniem na klienta. Sharp stawia na rozwój struktur organizacyjnych poprzez rozbudowę kadry odpowiedzialnej za kwestie marketingowe.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu na Europę zajmie Kai Thielen, który oprócz bycia menedżerem ds. trade marketingu w LG pracował dla światowych marek, takich jak Sony czy Bauknecht/Whirlpool. Od 2012 r. Thielen był odpowiedzialny za komunikację marki LG w Niemczech jako dyrektor ds. marketingu zintegrowanego. Odegrał także kluczową rolę w odtworzeniu i rozbudowie działu marketingu w nowej siedzibie firmy w Eschborn.

- Sharp może poszczycić się długą historią, którą cechują innowacyjność i kreatywność. Jeszcze dziś firma czerpie korzyści z wieloletniego doświadczenia badawczo-rozwojowego przekładając je na takie rewolucyjne technologie jak 8K i AIoT – mówi Thielen. - Cieszę się, że będę mógł wziąć aktywny udział w rozwijaniu tej silnej marki na terenie Europy oraz wcielaniu wizji firmy w życie – dodaje.

Jako dyrektor ds. marketingu na Europę Thielen będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi ds. sprzedaży i marketingu na Europę, Saschy Lange.

- Bardzo cieszymy się, że firmie udało się pozyskać tak niezwykle doświadczonego eksperta z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej. Wraz z rozwojem naszej europejskiej sieci public relations dajemy jasny sygnał: Sharp powrócił – w ten sposób powiększenie europejskiego zespołu o nowego członka komentuje Sascha Lange.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764