logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kai Thielen nowym dyrektorem ds. marketingu CE na Europę w Sharp

  PR 11.03.2019, przeczytano 732 razy

Sharp ma przyjemność poinformować, że w ramach strategicznej ekspansji na Starym Kontynencie, powołany zostanie dyrektor ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę, Kai Thielen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kai-thielen-nowym-dyrektorem-ds.-marketingu-ce-na-europe-w-sharp,381592,artykul.html

Po wielkim powrocie na rynek europejski firma stopniowo wprowadza nowe strategiczne pozycjonowanie marki z silnym nastawieniem na klienta. Sharp stawia na rozwój struktur organizacyjnych poprzez rozbudowę kadry odpowiedzialnej za kwestie marketingowe.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu na Europę zajmie Kai Thielen, który oprócz bycia menedżerem ds. trade marketingu w LG pracował dla światowych marek, takich jak Sony czy Bauknecht/Whirlpool. Od 2012 r. Thielen był odpowiedzialny za komunikację marki LG w Niemczech jako dyrektor ds. marketingu zintegrowanego. Odegrał także kluczową rolę w odtworzeniu i rozbudowie działu marketingu w nowej siedzibie firmy w Eschborn.

- Sharp może poszczycić się długą historią, którą cechują innowacyjność i kreatywność. Jeszcze dziś firma czerpie korzyści z wieloletniego doświadczenia badawczo-rozwojowego przekładając je na takie rewolucyjne technologie jak 8K i AIoT – mówi Thielen. - Cieszę się, że będę mógł wziąć aktywny udział w rozwijaniu tej silnej marki na terenie Europy oraz wcielaniu wizji firmy w życie – dodaje.

Jako dyrektor ds. marketingu na Europę Thielen będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi ds. sprzedaży i marketingu na Europę, Saschy Lange.

- Bardzo cieszymy się, że firmie udało się pozyskać tak niezwykle doświadczonego eksperta z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej. Wraz z rozwojem naszej europejskiej sieci public relations dajemy jasny sygnał: Sharp powrócił – w ten sposób powiększenie europejskiego zespołu o nowego członka komentuje Sascha Lange.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764