logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kajetan Kajetanowicz poszerzył umowę z agencją MWM PR

  PR 09.08.2018, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

Trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy (ERC) i tegoroczny zawodnik Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) Kajetan Kajetanowicz przedłużył współpracę z Agencją MWM PR: media, wizerunek, marketing. Tegoroczne działania agencji zostały poszerzone o nowe aktywności, w tym wspieranie komunikacji i aktywności dotyczących startu sportowca w Rajdowych Mistrzostwach Świata oraz o sponsoring.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kajetan-kajetanowicz-poszerzyl-umowe-z-agencja-mwm-pr,37529,artykul.html

W ramach poszerzenia i kontynuacji współpracy MWM PR realizuje działania doradcze oraz komunikacyjne w obszarach sportowych i lifestylowych Kajetana Kajetanowicza, w tym promocję ogólnopolskiej akcji CSR sportowca „Bezpieczni za kółkiem”. MWM PR wspiera także współpracę i jej zakres z potencjalnymi partnerami biznesowymi.

- Aktualnie intensywnie pracujemy nad pozyskaniem kolejnych sponsorów i partnerów, którzy mogą być zainteresowani wsparciem i współpracą z Kajetanem Kajetanowiczem. Dysponujemy licznymi możliwościami w zakresie stworzenia i dopasowania do potrzeb potencjalnego partnera z rynku odpowiedniej oferty sponsorskiej. Wierzymy, że uda się stworzyć i zrealizować intratne dla obu stron rozwiązania marketingowe i komunikacyjne oparte na profesjonalnych relacjach i osiągnieciu stawianych celów – mówi Marta Winiarek-Miętus, Managing Director MWM PR.

Delegowane do zespołu LOTOS Rally Team Kajetana Kajetanowicza osoby wspierają także pracę wewnętrznego działu komunikacji oraz pomagają w codziennej pracy biura prasowego.

- Wspólnie z zespołem MWM PR pracowaliśmy w zakresie komunikacji podczas ostatniego sezonu i w czasie zdobycia historycznego w motosporcie trzeciego z rzędu tytułu Rajdowego Mistrza Europy w 2017 roku. Zespół współpracujący ze mną jest częścią LOTOS Rally Team. Jak wielokrotnie podkreślałem, w moim zespole miejsce jest tylko dla najlepszych – powiedział Kajetan Kajetanowicz, trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy startujący w tym sezonie w WRC.

Współpraca Kajetana Kajetanowicza z MWM PR jest nieprzerwanie realizowana od początku 2017 roku.

Źródło: MWM PR

www.mwmpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie
21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764