logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kajetan Kajetanowicz wystartował w kolejnym sezonie z agencją MWM PR

  PR 11.04.2019, przeczytano 1116 razy
ilustracjastrzałka

Trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy (ERC) i tegoroczny zawodnik Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) Kajetan Kajetanowicz kolejny, już trzeci sezon będzie kontynuował współpracę z Agencją MWM PR: media, wizerunek, marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kajetan-kajetanowicz-wystartowal-w-kolejnym-sezonie-z-agencja-mwm-pr,382053,artykul.html

W ramach współpracy MWM PR z Kajetanem Kajetanowiczem realizuje działania doradcze oraz komunikacyjne w obszarach sportowych i lifestylowych Kajetana Kajetanowicza, w tym także aktywności w zakresie ogólnopolskiej akcji CSR sportowca „Bezpieczni za kółkiem”. MWM PR wspiera także współpracę z partnerami biznesowymi Mistrza.

- Rozpoczęliśmy wyjątkowy dla nas sezon. Kolejne wyzwania przed nami, nie tylko sportowe, ale także komunikacyjne. W moim zespole LOTOS Rally Team jest miejsce tylko dla najlepszych. W ramach startów w tegorocznych Rajdowych Mistrzostwach Świata (WRC), przed nami dużo pracy i do zrealizowania wiele aktywności z zakresu komunikacji i relacji z mediami – powiedział Kajetan Kajetanowicz.

- Jest dla nas zaszczytem bycie częścią zespołu LOTOS Rally Team Kajetana Kajetanowicza. Każdy nowy sezon to ciekawe wyzwanie komunikacyjne i wiąże się z realizacją licznych aktywności w zakresie strategii PR – dodaje Marta Winiarek-Miętus, Managing Director MWM PR.

Współpraca Kajetana Kajetanowicza z MWM PR jest nieprzerwanie realizowana od początku 2017 roku.

Źródło: MWM PR

www.mwmpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764