logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Kalander i zbyt sztywne taśmy / niedomknięte pory

| 08.06.2019 23:06

Witam szanowne grono,
chciałbym podpytać fachowców lub ludzi doświadczonych w grzaniu w kalandrze odnośnie tasiemek.

Mam problem z sztywnością dość grubych taśm. Przed przepuszczeniem są miękkie i elastyczne, po natomiast są twarde i sztywne. Próbuję prędkości od 25mm/sek do 40 przy temperaturze od 190 do 205 stopni. Ciągle to samo. Sztywne, twarde i nie do końca domknięte "pory" (tusz nie zalewa całej taśmy).
Profil zrobiony, tusze Loligo, papier albo subli100 albo texprint.

Już sztywność był przebolał byle taśmy miały zalane pory na zero. Nie chciałbym też ustawić prędkości na 15 mm chyba, że to w ostateczności rozwiąże problem.

Będę wdzięczny za każde sugestie.

Miniaturka


Pożądany:


Taśmy grube, dla piesków.


(Wiadomość zmodyfikowana przez: Rudinio dnia 08.06.2019 23:04)

brak ikonki
+

Zawiercie
wiadomości: 6
w Signs.pl od 20.09.2016
IP: 83.30.97.XXX

| 08.06.2019 23:06

Jeszcze raz efekt zadowalający mnie (nie moje wykonanie)

Miniaturka

brak ikonki
+

Zawiercie
wiadomości: 6
w Signs.pl od 20.09.2016
IP: 83.30.97.XXX

| 09.06.2019 19:06

Nie trzeba być specjalistą od sublimacje, żeby widzieć, że ewidentnie temperatura/czas grzania jest nie teges dla tego materiału. Przecież na powierzchni poliester jest już stopiony, to jak to ma dalej sublimować?

(Wiadomość zmodyfikowana przez: JanTajga dnia 09.06.2019 19:04)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 1973
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 193.0.194.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764