logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz adwentowy L.O.L. Surprise: konkurs konsumencki

  PR 06.12.2023, przeczytano 318 razy

Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania także vouchery do sklepu Smyk o wartości 150 i 1000 złotych! Wystarczy odrobina chęci i kreatywności, aby w tym roku znaleźć pod choinką dodatkowy prezent!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-adwentowy-l.o.l.-surprise%3A-konkurs-konsumencki,402367,artykul.html

Odliczanie do Świąt Bożego Narodzenia może być ekscytujące! Wszystko za sprawą specjalnie przygotowanego kalendarza adwentowego oraz wyjątkowego konkursu marki należącej do rodziny MGA Entertainment. Każdy dzień to inna nagroda niespodzianka dla uczestników. Jest o co grać, bowiem w puli znajdują się kultowe lalki L.O.L. Surprise, z unikatowych, najnowszych kolekcji oraz vouchery do sklepów Smyk o wartości 150 oraz 1000 złotych, które możesz wydać na dowolne produkty z oferty.

Główna akcja konkursowa toczy się od 1.12 do 24.12 na przygotowanej stronie pod adresem: https://lolkonkurs.pl. W celu wzięcia udziału w konkursie, wystarczy wybrać jeden z trzech projektów, napisać kreatywny list do św. Mikołaja i podzielić się swoimi marzeniami przy pomocy kreatora online na stronie, a następnie wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy. Najbardziej kreatywne zgłoszenia w wybranym dniu zostaną nagrodzone.

Konkurs „Kalendarz marzeń” marki L.O.L. Surprise to znakomity przykład tego, jak marki zabawkowe mogą angażować swoich klientów w kreatywne działania. Kalendarz adwentowy w połączeniu z konkursem to nie tylko okazja do wygrania atrakcyjnych nagród, ale także sposób na budowanie emocjonalnego związku między marką a konsumentami, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Jest to również doskonała okazja do promocji najnowszych produktów, takich jak L.O.L. Surprise Tweens Swap czy L.O.L. Magic Flyers. Zabawki te, będące w ofercie konkursowej, są nie tylko atrakcyjne dla dzieci, ale również odzwierciedlają najnowsze trendy w branży zabawkowej. Dzięki temu rodzice i dzieci mogą odkrywać razem nowości i wspólnie cieszyć się magią Świąt Bożego Narodzenia – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Komisja Konkursowa dokona wyboru Laureatów, oceniając Zadanie Konkursowe z uwzględnieniem takich kryteriów jak: zgodność z tematyką, oryginalność, kreatywność i pomysłowość Prac Konkursowych oraz walory językowe. Ogłoszenie wyników Konkursu (Laureatów) nastąpi poprzez publikację na Stronie internetowej zwycięskich Prac Konkursowych. Ponadto, Laureat zostanie poinformowany o prawie do otrzymania Nagrody za pośrednictwem wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w procesie zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie.

Źródło: MGA Entertainment

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764