logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz gwiazd na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych

  PR 13.01.2016, przeczytano 2466 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Businesswoman & life wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce już po raz drugi przygotowało kalendarz „Businesswoman & life 2016”, w którym pozuje 12 wspaniałych duetów: kobiety polskiego biznesu wraz ze znanymi mężczyznami showbiznesu. Akcja ma na celu zebranie jak największej sumy pieniędzy i przekazanie całkowitego dochodu ze sprzedaży na rzecz dzieci opuszczonych, osieroconych oraz zagrożonych utratą opieki rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-gwiazd-na-rzecz-sos-wiosek-dzieciecych,27064,artykul.html

W ubiegłorocznej edycji kalendarza udział wzięli: Artur Barciś, Robert Janowski, Zbigniew Wodecki, Rafał Brzozowski, Cezary Pazura, Karol Okrasa, Karol Strasburger, Marian Dzędziel, Szymon Bobrowski, Kabaret Ani Mru Mru, Mieczysław Szcześniak, Tomasz Szczepanik, Andrzej Nejman, Stefano Terrazzino. Panowie pozowali w parach z kobietami polskiego biznesu.

W zbliżającej się edycji zobaczymy: Macieja Orłosia, Marcina Bosaka, Zbigniewa Zamachowskiego, Roberta Kochanka, Rafała Maseraka, Michała Żurawskiego, Macieja Rocka, Adama Adamonisa, Conrado Moreno, Pawła Małaszyńskiego, Jarosława Szado oraz Piotra Kupichę.

Wśród kobiet biznesu pojawią się Panie: Karolina Piętka (dyrektor kreatywny marki Skin Like Silk Clinique), Krystyna Marczewska (dyrektor finansowy Trasko-Inwest sp. z o.o.), Anna Dziubek (właścicielka polskiej marki biżuteryjnej By Dziubeka), Agnieszka Dobrzyńska (prezes zarządu Explano Polska Sp. z o.o. Sp. k.), Magdalena Szymczak (trycholog, psycholog, współwłaścicielka Hair Lab Kliniki Włosów Centrum Pomocy Włosom), Magdalena Fudali (dyrektor kreatywny oraz Główny Akcjonariusz Verte S.A.), Magdalena Wójcik (dyrektor sprzedaży Smeg Polska Sp. z o.o.), Katarzyna Gromada (właścicielka obiektu Termy Szaflary), Joanna Kostrzewska (właścicielka firmy Plazanet, która jest wyłącznym dystrybutorem odżywek RevitaLash w Polsce), Katarzyna Nadolna (Dyrektor Generalny ITP S.A.), Monika Mrońska (projektantka mody męskiej w spółce Norman), Elżbieta Jeznach (redaktor naczelna magazynu Businesswoman & life)

Zdjęcia do kalendarza wykonała Katarzyna Jakubczyk (Maks studio). Projekt wsparła także Elżbieta Chabierska.

Efekty tej niezwykłej współpracy będzie można zobaczyć już wkrótce. Kalendarz w grudniu trafi do ogólnej sprzedaży. Będzie również do kupienia na stronie www.businesswomanlife.pl

Zwieńczeniem tego szczytnego przedsięwzięcia będzie uroczysta Gala, która odbędzie się 16. stycznia 2016 r. w warszawskim Centrum Olimpijskim, podczas której karty kalendarza przeniesione na płótno zostaną zlicytowane wśród zaproszonych gości. Całkowity dochód zarówno z licytacji jak i sprzedaży kalendarza „Businesswoman & life 2016”, zostanie przekazany Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.

Źródło: SOS Wioski Dziecięce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764