logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz Inter Cars 2019

  PR 29.11.2018, przeczytano 3250 razy
ilustracjastrzałka

Piękne samochody, egzotyczne destynacje i zjawiskowe kobiety – to główne elementy, które wyróżnić można w najświeższej edycji kalendarza Inter Cars. Już niedługo klienci dystrybutora będą mogli delektować się hipnotyzującymi planszami, stworzonymi na nadchodzący rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-inter-cars-2019,380347,artykul.html

- Zaprezentowane w tegorocznej edycji sceny mają za zadanie opowiedzieć jakie wrażenia, odczucia, emocje, marzenia wywołuje w kobiecie obcowanie z supersamochodem. Inaczej niż w poprzednich latach, modelka zamykając oczy przenosi się w świat zmysłowego wyobrażenia kim jest w towarzystwie auta tej klasy. Nie chodzi tutaj o jej profesję, czy też męski fetysz, ale o to jak ona to odczuwa, jaką się widzi, kim się staje . Miękkie połączenie świata mężczyzn z planetą marzeń kobiet zbiega się w kalendarzu Inter Cars - mówi Voyo Bakiewicz, fotograf odpowiedzialny za stworzenie kalendarza.

To już kolejny rok z rzędu, kiedy współpracuje on z firmą przy tworzeniu tego dzieła.

Bakiewicz od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men's entertainment (Playboy, Maxim) oraz w kampaniach największych produkcji telewizyjnych (Dancing With The Stars). Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski z Ich Troje) oraz sesje dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen) i wielu innych .

Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcje Maxim Germany obok Herba Rits'a, Voltaire czy Andreasa Bitesnicha.

ilustracjastrzałka

Tegoroczna edycja kalendarza to esencja pięknych kobiet polskiego modelingu – Matylda Wielgosz, Paula Tumala, Karina Grabowska, Monika Podhajecka, Kasia Chmiel, Daria Kaźmierczak, Paula Palińska, Sylwia Szczepańska, Kasia Nowosielska oraz Magda Matuszewska będą przez najbliższe 12 miesięcy kusząco spoglądać na wszystkich szczęśliwców, którzy wejdą w jego posiadanie dzieląc się przygodą udziału w tym projekcie.

Na załączonych zdjęciach zobaczyć można kulisy sesji zdjęciowej. Niedawno odbyła się oficjalna prezentacja całego kalendarza, która zainicjowała dystrybucję wśród klientów Inter Cars.

ilustracjastrzałka

Partnerami kalendarza na rok 2019 są Grupa ZF, Contitech, FEBI, SKF, NGK, Castrol oraz Comma.

Tegoroczna edycja po raz kolejny została wydana w imponującym nakładzie 45 000 sztuk.

Kalendarz jest już dostępny dla wszystkich klientów w sieci dystrybucji Inter Cars.

Źródło: Inter Cars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764