logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz Inter Cars 2019

  PR 29.11.2018, przeczytano 4321 razy
ilustracjastrzałka

Piękne samochody, egzotyczne destynacje i zjawiskowe kobiety – to główne elementy, które wyróżnić można w najświeższej edycji kalendarza Inter Cars. Już niedługo klienci dystrybutora będą mogli delektować się hipnotyzującymi planszami, stworzonymi na nadchodzący rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-inter-cars-2019,380347,artykul.html

- Zaprezentowane w tegorocznej edycji sceny mają za zadanie opowiedzieć jakie wrażenia, odczucia, emocje, marzenia wywołuje w kobiecie obcowanie z supersamochodem. Inaczej niż w poprzednich latach, modelka zamykając oczy przenosi się w świat zmysłowego wyobrażenia kim jest w towarzystwie auta tej klasy. Nie chodzi tutaj o jej profesję, czy też męski fetysz, ale o to jak ona to odczuwa, jaką się widzi, kim się staje . Miękkie połączenie świata mężczyzn z planetą marzeń kobiet zbiega się w kalendarzu Inter Cars - mówi Voyo Bakiewicz, fotograf odpowiedzialny za stworzenie kalendarza.

To już kolejny rok z rzędu, kiedy współpracuje on z firmą przy tworzeniu tego dzieła.

Bakiewicz od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men's entertainment (Playboy, Maxim) oraz w kampaniach największych produkcji telewizyjnych (Dancing With The Stars). Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski z Ich Troje) oraz sesje dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen) i wielu innych .

Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcje Maxim Germany obok Herba Rits'a, Voltaire czy Andreasa Bitesnicha.

ilustracjastrzałka

Tegoroczna edycja kalendarza to esencja pięknych kobiet polskiego modelingu – Matylda Wielgosz, Paula Tumala, Karina Grabowska, Monika Podhajecka, Kasia Chmiel, Daria Kaźmierczak, Paula Palińska, Sylwia Szczepańska, Kasia Nowosielska oraz Magda Matuszewska będą przez najbliższe 12 miesięcy kusząco spoglądać na wszystkich szczęśliwców, którzy wejdą w jego posiadanie dzieląc się przygodą udziału w tym projekcie.

Na załączonych zdjęciach zobaczyć można kulisy sesji zdjęciowej. Niedawno odbyła się oficjalna prezentacja całego kalendarza, która zainicjowała dystrybucję wśród klientów Inter Cars.

ilustracjastrzałka

Partnerami kalendarza na rok 2019 są Grupa ZF, Contitech, FEBI, SKF, NGK, Castrol oraz Comma.

Tegoroczna edycja po raz kolejny została wydana w imponującym nakładzie 45 000 sztuk.

Kalendarz jest już dostępny dla wszystkich klientów w sieci dystrybucji Inter Cars.

Źródło: Inter Cars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764