logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz Inter Cars 2019

  PR 29.11.2018, przeczytano 3288 razy
ilustracjastrzałka

Piękne samochody, egzotyczne destynacje i zjawiskowe kobiety – to główne elementy, które wyróżnić można w najświeższej edycji kalendarza Inter Cars. Już niedługo klienci dystrybutora będą mogli delektować się hipnotyzującymi planszami, stworzonymi na nadchodzący rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-inter-cars-2019,380347,artykul.html

- Zaprezentowane w tegorocznej edycji sceny mają za zadanie opowiedzieć jakie wrażenia, odczucia, emocje, marzenia wywołuje w kobiecie obcowanie z supersamochodem. Inaczej niż w poprzednich latach, modelka zamykając oczy przenosi się w świat zmysłowego wyobrażenia kim jest w towarzystwie auta tej klasy. Nie chodzi tutaj o jej profesję, czy też męski fetysz, ale o to jak ona to odczuwa, jaką się widzi, kim się staje . Miękkie połączenie świata mężczyzn z planetą marzeń kobiet zbiega się w kalendarzu Inter Cars - mówi Voyo Bakiewicz, fotograf odpowiedzialny za stworzenie kalendarza.

To już kolejny rok z rzędu, kiedy współpracuje on z firmą przy tworzeniu tego dzieła.

Bakiewicz od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men's entertainment (Playboy, Maxim) oraz w kampaniach największych produkcji telewizyjnych (Dancing With The Stars). Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski z Ich Troje) oraz sesje dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen) i wielu innych .

Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcje Maxim Germany obok Herba Rits'a, Voltaire czy Andreasa Bitesnicha.

ilustracjastrzałka

Tegoroczna edycja kalendarza to esencja pięknych kobiet polskiego modelingu – Matylda Wielgosz, Paula Tumala, Karina Grabowska, Monika Podhajecka, Kasia Chmiel, Daria Kaźmierczak, Paula Palińska, Sylwia Szczepańska, Kasia Nowosielska oraz Magda Matuszewska będą przez najbliższe 12 miesięcy kusząco spoglądać na wszystkich szczęśliwców, którzy wejdą w jego posiadanie dzieląc się przygodą udziału w tym projekcie.

Na załączonych zdjęciach zobaczyć można kulisy sesji zdjęciowej. Niedawno odbyła się oficjalna prezentacja całego kalendarza, która zainicjowała dystrybucję wśród klientów Inter Cars.

ilustracjastrzałka

Partnerami kalendarza na rok 2019 są Grupa ZF, Contitech, FEBI, SKF, NGK, Castrol oraz Comma.

Tegoroczna edycja po raz kolejny została wydana w imponującym nakładzie 45 000 sztuk.

Kalendarz jest już dostępny dla wszystkich klientów w sieci dystrybucji Inter Cars.

Źródło: Inter Cars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764