logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz Motocykle Marzeń 2020 z okazji 30 lat Inter Cars

  PR 23.01.2020, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Dział Motocykli Inter Cars SA wydał na 2020 rok okolicznościowy kalendarz z okazji 30-lecia istnienia firmy. Okrągła rocznica była inspiracją do tej wyjątkowej publikacji, której celem było zaprezentowanie „motocykli naszych marzeń” z lat 90. oraz początku nowego wieku. Każda z prezentowanych maszyn utarła się w świadomości i pamięci motocyklistów, kształtowała ich marzenia oraz wizję siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-motocykle-marzen-2020-z-okazji-30-lat-inter-cars,385425,artykul.html

Publikacja to 12 kart najlepszych wspomnień i maszyn, które latami były obiektem westchnień dzisiejszych 40- i 50-latków. Poszukiwaliśmy motocykli, które były wyjątkowe, przełomowe, nieosiągalne dla zwykłych zjadaczy chleba, a także takich, które swoją popularnością zasłużyły na miano legendy. Autorem ilustracji jest Radosław Rasztemborski, który prywatnie również jest motocyklistą. Artysta opracował je techniką digital painting. Liczymy, że każdy prezentowany obraz przywoła wiele wspomnień.

Wybór nie był łatwy. Na karty kalendarza trafiły: Ducati Desmosedici RR, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Yamaha V-Max 1200, Harley Davidson Fat Boy, Ducati 916, Honda Gold Wing 1500, Triumph Rocket III, Honda Africa Twin, Honda NR 750, Bimota Tesi 1D, Yamaha MT-01 i MZ ETZ 251.

Tłem dla każdego prezentowanego modelu jest element charakterystyczny motocykla lub przestrzeń, z którymi jednoznacznie się kojarzy. Dla Hondy NR 750 są to wyjątkowe owalne tłoki, dla Bimoty Tesi 1D jej futurystyczne przednie zawieszenie, a przy MZ ETZ 251 klimat zlotów motocyklowych lat 90. Kalendarz został wydany w formacie 480x680 mm, na grubym papierze kredowym, a lakierowana warstwa czyni go jeszcze bardziej ekskluzywnym. Już w momencie wydania stał się on egzemplarzem kolekcjonerskim, którego nie da się kupić w sklepie. Limitowany nakład dystrybuowany jest bezpośrednio do klientów Rynku Motocyklowego Inter Cars SA.Kalendarz został również wydany w wersji angielskojęzycznej. Trafił on do 11 spółek zagranicznych Inter Cars SA, rozwijających w sowich krajach rynek motocyklowy.

Źródło: Inter Cars SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764