logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendarz ozdobny Antalis 2017 nagrodzony

  PR 01.06.2017, przeczytano 1603 razy
ilustracjastrzałka

Z ogromną przyjemnością informujemy, że kalendarz ozdobny 2017, zaprojektowany przez Studio Design dla Antalis Poland, został nagrodzony w prestiżowym, międzynarodowym konkursie A' Design Award & Competition w kategorii Graphics and Visual Communication Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendarz-ozdobny-antalis-2017-nagrodzony,32683,artykul.html

Smakuj, próbuj, testuj... Kalendarz Smaki świata to wyjątkowa - kulinarno-papierowa podróż po Azji, Afryce, Ameryce i Europie. Grafiki kart kalendarza wykonano na najpiękniejszych papierach ozdobnych i wyjątkowych materiałach do komunikacji wizualnej z naszej oferty, prezentując cały wachlarz kolorów, rodzajów faktur, wykończenia powierzchni, technik uszlachetniania i możliwości zadruku:

Kalendarz ozdobny 2017

  • Styczeń - Japonia - Conqueror Connoisseur Soft White (druk offset + wykrawanie + such tłok)
  • Luty - Chiny - Curious Matter Desiree Red (druk sito + suchy tłok)
  • Marzec - Tajlandia - Mohawk Superfine i-Tone Eggshell White (druk cyfrowy)
  • Kwiecień - Maroko - Curious Skin Absynt - (druk sito + druk offset + lakier UV)
  • Maj - Zanzibar - Keaykolour Recycled Particles biały / złoto (druk offset + tłoczenie folią holograficzną)
  • Czerwiec - Meksyk - Curious Skin Indigo (druk sito + wykrawanie)
  • Lipiec - Brazylia - Curious Skin Granat (druk sito + tłoczenie folią opalizującą)
  • Sierpień - USA - Rives Dot Biały Jasny (druk offset + tłoczenie folia na gorąco + such tłok)
  • Wrzesień - Francja - Coala Canvas W (druk wodny)
  • Październik - Włochy - Rives Sensation Tactile Matt Biały Jasny (druk offset)
  • Listopad - Skandynawia - PET-GAG transparentny (druk sito) i Keaykolour Recycled Particles biały / srebro (druk offset + folia holograficzna)
  • Grudzień - Polska - Curious Metallics Czekolada (druk sito).


A' Design Award & Competition to jeden z najważniejszych na świecie międzynarodowych konkursów designerskich. Zgłoszone na konkurs projekty oceniane są przez ekspertów i jury, w skład którego wchodzą najwyższej klasy akademicy, profesjonalisci i przedstawiciele mediów.

A’ Design Prize to wyjątkowo prestiżowa nagroda. Zwycięstwo zapewnia, m.in. międzynarodowy certyfikat doskonałości projektu w metalowej oprawie, zaproszenie na ekskluzywną galę we Włoszech, udział w wystawie nagrodzonych projektów, publikację w drukowanym roczniku najlepszych projektów, tłumaczenie projektu na ponad 20 języków w celu zapewnienia jak najszerszej promocji, dystrybucję odpowiedniego komunikatu prasowego i promocję projektu w tysiącach publikacji.

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764