logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendasz.pl - kreator kalendarzy ściennych on-line

  PR 05.11.2006, przeczytano 20587 razy
ilustracjastrzałka

kalenDASZ.pl to pierwszy w Polsce serwis umożliwiający samodzielne zaprojektowanie indywidualnego kalendarza ściennego za pomocą strony www.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendasz.pl---kreator-kalendarzy-sciennych-on-line,4704,artykul.html

Kreator dostępny na stronie www.kalendasz.pl pozwala na utworzenie własnego ściennego kalendarza w 4 prostych krokach. W pierwszym etapie Internauta podaje podstawowe informacje, jak datę rozpoczęcia, długość kalendarza (do wyboru są 3, 6, 9 i 12 miesięcy) oraz nazwę. Następnie wybiera się elementy, które mają znaleźć się przy każdym dniu, jak imieniny, święta czy fazy księżyca oraz określa się styl graficzny. Kolejny etap to edycja kalendarza zgodnie z życzeniem użytkownika. Tutaj kreator umożliwia dodawanie własnych zdjęć, emotikon oraz opisów przypominających o różnych wydarzeniach, rocznicach, urodzinach, itp. Zaakceptowany projekt jest gotowy do druku, a jego produkcją zajmuje się drukarnia, która posiada własny dostęp on-line do zleceń. Po dokonaniu płatności on-line kalendarz wysyłany jest do odbiorcy w wybrany sposób, na wskazany adres. Status realizacji zlecenia można również obserwować w ramach własnego profilu, dostępnego na stronie www.

Serwis Kalendasz.pl został wykonany w technologii FLASH przez agencję interaktywną Madonet. Mechanizm tworzenia kalendarza oparto o zaawansowany interfejs, który umożliwia między innymi dodanie własnych zdjęć, ich skalowanie i kadrowanie. Na stronie www dostępna jest również wersja demo, która umożliwia stworzenie testowego kalendarza.

Źródło: Madonet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
HP wprowadza na rynek wszechstronną drukarkę domową Envy Inspire
Firma HP zaprezentowała urządzenie HP ENVY Inspire z HP+. Prawie 86 % rodzin używa drukarki do zarządzania codziennym życiem[4] – nowe urządzenie HP zaprojektowano tak, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom, gdy pracują lub uczą się.
Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony...
Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create
W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764