logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendasz.pl - kreator kalendarzy ściennych on-line

  PR 05.11.2006, przeczytano 19886 razy
ilustracjastrzałka

kalenDASZ.pl to pierwszy w Polsce serwis umożliwiający samodzielne zaprojektowanie indywidualnego kalendarza ściennego za pomocą strony www.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendasz.pl---kreator-kalendarzy-sciennych-on-line,4704,artykul.html

Kreator dostępny na stronie www.kalendasz.pl pozwala na utworzenie własnego ściennego kalendarza w 4 prostych krokach. W pierwszym etapie Internauta podaje podstawowe informacje, jak datę rozpoczęcia, długość kalendarza (do wyboru są 3, 6, 9 i 12 miesięcy) oraz nazwę. Następnie wybiera się elementy, które mają znaleźć się przy każdym dniu, jak imieniny, święta czy fazy księżyca oraz określa się styl graficzny. Kolejny etap to edycja kalendarza zgodnie z życzeniem użytkownika. Tutaj kreator umożliwia dodawanie własnych zdjęć, emotikon oraz opisów przypominających o różnych wydarzeniach, rocznicach, urodzinach, itp. Zaakceptowany projekt jest gotowy do druku, a jego produkcją zajmuje się drukarnia, która posiada własny dostęp on-line do zleceń. Po dokonaniu płatności on-line kalendarz wysyłany jest do odbiorcy w wybrany sposób, na wskazany adres. Status realizacji zlecenia można również obserwować w ramach własnego profilu, dostępnego na stronie www.

Serwis Kalendasz.pl został wykonany w technologii FLASH przez agencję interaktywną Madonet. Mechanizm tworzenia kalendarza oparto o zaawansowany interfejs, który umożliwia między innymi dodanie własnych zdjęć, ich skalowanie i kadrowanie. Na stronie www dostępna jest również wersja demo, która umożliwia stworzenie testowego kalendarza.

Źródło: Madonet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764