logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendasz.pl - kreator kalendarzy ściennych on-line

  PR 05.11.2006, przeczytano 21372 razy
ilustracjastrzałka

kalenDASZ.pl to pierwszy w Polsce serwis umożliwiający samodzielne zaprojektowanie indywidualnego kalendarza ściennego za pomocą strony www.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendasz.pl---kreator-kalendarzy-sciennych-on-line,4704,artykul.html

Kreator dostępny na stronie www.kalendasz.pl pozwala na utworzenie własnego ściennego kalendarza w 4 prostych krokach. W pierwszym etapie Internauta podaje podstawowe informacje, jak datę rozpoczęcia, długość kalendarza (do wyboru są 3, 6, 9 i 12 miesięcy) oraz nazwę. Następnie wybiera się elementy, które mają znaleźć się przy każdym dniu, jak imieniny, święta czy fazy księżyca oraz określa się styl graficzny. Kolejny etap to edycja kalendarza zgodnie z życzeniem użytkownika. Tutaj kreator umożliwia dodawanie własnych zdjęć, emotikon oraz opisów przypominających o różnych wydarzeniach, rocznicach, urodzinach, itp. Zaakceptowany projekt jest gotowy do druku, a jego produkcją zajmuje się drukarnia, która posiada własny dostęp on-line do zleceń. Po dokonaniu płatności on-line kalendarz wysyłany jest do odbiorcy w wybrany sposób, na wskazany adres. Status realizacji zlecenia można również obserwować w ramach własnego profilu, dostępnego na stronie www.

Serwis Kalendasz.pl został wykonany w technologii FLASH przez agencję interaktywną Madonet. Mechanizm tworzenia kalendarza oparto o zaawansowany interfejs, który umożliwia między innymi dodanie własnych zdjęć, ich skalowanie i kadrowanie. Na stronie www dostępna jest również wersja demo, która umożliwia stworzenie testowego kalendarza.

Źródło: Madonet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764