logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendasz.pl - kreator kalendarzy ściennych on-line

  PR 05.11.2006, przeczytano 21505 razy
ilustracjastrzałka

kalenDASZ.pl to pierwszy w Polsce serwis umożliwiający samodzielne zaprojektowanie indywidualnego kalendarza ściennego za pomocą strony www.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendasz.pl---kreator-kalendarzy-sciennych-on-line,4704,artykul.html

Kreator dostępny na stronie www.kalendasz.pl pozwala na utworzenie własnego ściennego kalendarza w 4 prostych krokach. W pierwszym etapie Internauta podaje podstawowe informacje, jak datę rozpoczęcia, długość kalendarza (do wyboru są 3, 6, 9 i 12 miesięcy) oraz nazwę. Następnie wybiera się elementy, które mają znaleźć się przy każdym dniu, jak imieniny, święta czy fazy księżyca oraz określa się styl graficzny. Kolejny etap to edycja kalendarza zgodnie z życzeniem użytkownika. Tutaj kreator umożliwia dodawanie własnych zdjęć, emotikon oraz opisów przypominających o różnych wydarzeniach, rocznicach, urodzinach, itp. Zaakceptowany projekt jest gotowy do druku, a jego produkcją zajmuje się drukarnia, która posiada własny dostęp on-line do zleceń. Po dokonaniu płatności on-line kalendarz wysyłany jest do odbiorcy w wybrany sposób, na wskazany adres. Status realizacji zlecenia można również obserwować w ramach własnego profilu, dostępnego na stronie www.

Serwis Kalendasz.pl został wykonany w technologii FLASH przez agencję interaktywną Madonet. Mechanizm tworzenia kalendarza oparto o zaawansowany interfejs, który umożliwia między innymi dodanie własnych zdjęć, ich skalowanie i kadrowanie. Na stronie www dostępna jest również wersja demo, która umożliwia stworzenie testowego kalendarza.

Źródło: Madonet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764