logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalendasz.pl - kreator kalendarzy ściennych on-line

  PR 05.11.2006, przeczytano 19754 razy
ilustracjastrzałka

kalenDASZ.pl to pierwszy w Polsce serwis umożliwiający samodzielne zaprojektowanie indywidualnego kalendarza ściennego za pomocą strony www.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kalendasz.pl---kreator-kalendarzy-sciennych-on-line,4704,artykul.html

Kreator dostępny na stronie www.kalendasz.pl pozwala na utworzenie własnego ściennego kalendarza w 4 prostych krokach. W pierwszym etapie Internauta podaje podstawowe informacje, jak datę rozpoczęcia, długość kalendarza (do wyboru są 3, 6, 9 i 12 miesięcy) oraz nazwę. Następnie wybiera się elementy, które mają znaleźć się przy każdym dniu, jak imieniny, święta czy fazy księżyca oraz określa się styl graficzny. Kolejny etap to edycja kalendarza zgodnie z życzeniem użytkownika. Tutaj kreator umożliwia dodawanie własnych zdjęć, emotikon oraz opisów przypominających o różnych wydarzeniach, rocznicach, urodzinach, itp. Zaakceptowany projekt jest gotowy do druku, a jego produkcją zajmuje się drukarnia, która posiada własny dostęp on-line do zleceń. Po dokonaniu płatności on-line kalendarz wysyłany jest do odbiorcy w wybrany sposób, na wskazany adres. Status realizacji zlecenia można również obserwować w ramach własnego profilu, dostępnego na stronie www.

Serwis Kalendasz.pl został wykonany w technologii FLASH przez agencję interaktywną Madonet. Mechanizm tworzenia kalendarza oparto o zaawansowany interfejs, który umożliwia między innymi dodanie własnych zdjęć, ich skalowanie i kadrowanie. Na stronie www dostępna jest również wersja demo, która umożliwia stworzenie testowego kalendarza.

Źródło: Madonet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS łączy dwa niestandardowe rozwiązania w kampanii marki Kozel
Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi - wszystkie z portfolio AMS.
Nowa kampania dodatków Finish z „Efektem Aaach”
Finish za pomocą sugestywnych analogii pokazuje konsumentom lepsze efekty zmywania dzięki dodatkom do zmywarek w nowej kampanii „Efekt Aaach!”.
Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764