logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kallaxomierz Ikea: Nietypowa akcja billboardowa w Warszawie

  PR 07.03.2016, przeczytano 1770 razy
ilustracjastrzałka

Nie taki dojazd straszny jak go malują. Grey Group Poland udowadnia to w swojej najnowszej kampanii dla IKEA Janki i Targówek. Agencja jest autorem akcji outdoorowej „KALLAXOMIERZ IKEA”, która w oryginalny sposób – za pomocą regałów KALLAX – informuje, jak długo zajmie podróż do warszawskich sklepów IKEA. Kampania ruszyła 1 marca, a impulsem do jej powstania były zmiany infrastrukturalne w stolicy, które znacznie zmniejszyły ruch na drogach prowadzących do dwóch głównych sklepów IKEA w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kallaxomierz-ikea%3A-nietypowa-akcja-billboardowa-w-warszawie,27738,artykul.html

W odpowiedzi na te utrudnienia, na trzech bardzo ruchliwych warszawskich skrzyżowaniach: Młynarska/Leszno, Wołoska/Odyńca oraz Al. Niepodległości/Woronicza powstały nietypowe, przestrzenne billboardy o wymiarach 4x12m, do których przytwierdzono po dwa regały KALLAX. Każdy z regałów służy do pokazania jednej cyfry zegara za pomocą wsuniętych na półki kolorowych pudełek LEKMAN.

Przez prawie dwa tygodnie fachowcy w strojach IKEA będą aktualizowali czas dojazdu do najbliższego sklepu IKEA, ręcznie przekładając pudełka na regałach przymocowanych do billboardu. Dzięki specjalnym podświetleniom boxów, czas dojazdu będzie widoczny nawet po zmroku. Pomiary będą uaktualniane na bieżąco na podstawie danych z Google Maps. Po dziesięciu dniach na „zegarach” pojawi się uśredniony czas dojazdu do sklepów IKEA.

- Cały zamysł kampanii jest bardzo prosty: poprzez instalację billboardów i przyciągnięcie uwagi kierowców chcieliśmy zmienić percepcję dystansu do sklepów IKEA z odległego na krótki i przyjemny - mówi Rafał Ryś, Deputy Creative Director Grey Group Poland.

Kampania „KALLAXOMIERZ IKEA” pojawi się nie tylko w formie outdoorowej, ale również na kanałach społecznościowych IKEA, gdzie udostępniony zostanie film timelapse pokazujący całą procedurę zmiany czasu przez „zegarmistrzów” na billboardach.

Źródło: Grey Group Poland

Dodatkowe informacje:

Zespół Grey Group:
Strategia: Weronika Sołtysiak
Kreacja: Paweł Cholew, Miro Charkot, Rafał Ryś, Mateusz Gaca, Jakub Korolczuk
Client Service: Gosia Łoza, Klaudyna Saczuk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764