Agencja Kamikaze uzyskała dobre wyniki w badaniu satysfakcji klientów agencji interaktywnych, opublikowanym przez „Media & Marketing Polska”. Raport ukazał się w „MMP Wydaniu Tematycznym Agencje Interaktywne 2011.”
W najnowszym Raporcie Specjalnym Agencje Interaktywne 2011 Agencja Kamikaze zdobyła pierwsze miejsce w 9 na 16 kryteriów oceny agencji interaktywnych, w pozostałych zaś plasuje się w czołówce listy.
Kamikaze zdobyło pierwsze miejsce wśród wszystkich badanych agencji w wymiarach: „Zadowolenie ze współpracy z agencją”, „Zadowolenie z obsługi klienta”, „Zadowolenie z kreacji i produkcji”, „Projekty agencji są skuteczne”, „Agencja rozumie brief”, „Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową”, „Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy”, „Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji”. Klienci zdecydowanie poleciliby również agencję Kamikaze swojemu przyjacielowi.
Badanie satysfakcji klientów agencji interaktywnych zostało zrealizowane przez MB SMG/KRC na zlecenie "Media & Marketing Polska" na próbie 1134 respondentów – szefów i pracowników marketingu z całego kraju. Szczegółowe wyniki w „MMP Wydaniu Tematycznym Agencje Interaktywne 2011.”
Źródło: Agencja Kamikaze