logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze docenione przez klientów w badaniu „Media & Marketing Polska”

   17.10.2011, przeczytano 4101 razy
ilustracjastrzałka
Michał Ryszkiewicz, Prezes Zarządu Agencji Kamikaze

Agencja Kamikaze uzyskała dobre wyniki w badaniu satysfakcji klientów agencji interaktywnych, opublikowanym przez „Media & Marketing Polska”. Raport ukazał się w „MMP Wydaniu Tematycznym Agencje Interaktywne 2011.”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-docenione-przez-klientow-w-badaniu-media-and-marketing-polska,13696,artykul.html

W najnowszym Raporcie Specjalnym Agencje Interaktywne 2011 Agencja Kamikaze zdobyła pierwsze miejsce w 9 na 16 kryteriów oceny agencji interaktywnych, w pozostałych zaś plasuje się w czołówce listy.

Kamikaze zdobyło pierwsze miejsce wśród wszystkich badanych agencji w wymiarach: „Zadowolenie ze współpracy z agencją”, „Zadowolenie z obsługi klienta”, „Zadowolenie z kreacji i produkcji”, „Projekty agencji są skuteczne”, „Agencja rozumie brief”, „Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową”, „Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy”, „Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji”. Klienci zdecydowanie poleciliby również agencję Kamikaze swojemu przyjacielowi.

Badanie satysfakcji klientów agencji interaktywnych zostało zrealizowane przez MB SMG/KRC na zlecenie "Media & Marketing Polska" na próbie 1134 respondentów – szefów i pracowników marketingu z całego kraju. Szczegółowe wyniki w „MMP Wydaniu Tematycznym Agencje Interaktywne 2011.”

Źródło: Agencja Kamikaze

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764