logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze realizuje świąteczną social mediową kampanię dla Kauflandu

  PR 22.12.2021, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Kamikaze przygotowało adaptację świątecznego konceptu 3600 „Gdzie wielki wybór na święta mam?” i realizuje ją na polskim rynku w social mediach. Kampania obejmuje profile Kauflandu na: Facebooku, Instagramie, TikTok i YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-realizuje-swiateczna-social-mediowa-kampanie-dla-kauflandu,394233,artykul.html

Celem adaptacji kampanii: „Gdzie wielki wybór na święta mam?” jest promocja świątecznej oferty Kauflandu, aktywizacja fanów na kanałach social mediowych sieci i wzmocnienie ich lojalności, jak również pozyskanie nowych.

Na potrzeby profilu Kauflandu na Facebooku agencja Kamikaze przygotowała plan komunikacji oraz opracowała materiały do publikacji. W akcji na tym serwisie wykorzystywane są posty angażujące oraz prowadzone konkursy. W Instagramie agencja zajęła się kompleksową obsługą kampanii: od przygotowania planu komunikacji, poprzez przygotowanie materiałów do publikacji treści (prace copywriterskie i graficzne oraz nagrania). Tutaj również użyte zostały posty angażujące i konkursy.

Agencja przygotowała 24 Instagram Stories na każdy dzień grudnia do Wigilii z odliczaniem do Świąt, zabawami, ciekawostkami, quizami oraz grami na bazie materiałów globalnych. Planowane są także życzenia od Kauflandu dla jego fanów i klientów.

Kamikaze zajęła się też kompleksową obsługą kampanii w TikToku, a zakres prac obejmował tu przygotowanie planu komunikacji oraz materiałów wideo wraz z postprodukcją, jak również samodzielną realizację, tworzenie kontentu z tiktokerami, prace copywriterskie oraz publikacje treści.

Na kanale Kauflandu na YouTube z kolei wykorzystywane są publikacje gotowych materiałów od klienta, a agencja zajmuje się tutaj pracami copywriterskimi i graficznymi.

Realizowane obecnie przez Kamikaze działania są elementem międzynarodowej kampanii świątecznej Kauflandu.

Agencja Kamikaze obsługuje Kaufland Polska od 2018 roku, w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764