logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik

  PR 16.08.2022, przeczytano 319 razy
ilustracjastrzałka

„Legendarny Moment, Legendarny Smak” - agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę tego brandu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-rozpoczelo-wspolprace-z-marka-lajkonik,396916,artykul.html

Po wygranym przetargu, Kamikaze rozpoczęło obsługę marki Lajkonik. Jest to nowy klient w portfolio tej agencji.

Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji.
Działania Kamikaze wpisują się w obecną platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak”.

– Bardzo się cieszymy, że możemy „na pokładzie” naszej agencji powitać markę z kategorii słonych przekąsek. Kamikaze ma już doświadczenie w obsłudze marek z kategorii słodycze i praliny, a więc dość naturalnie poszerzamy teraz ten obszar właśnie o słone przekąski. Współpraca z marką Lajkonik to na pewno bardzo stymulujące wyzwanie - brand istnieje już od dziesięcioleci, ale jednocześnie wciąż się rozwija, zmienia i rozbudowuje portfolio. Daje nam to szansę na ciekawe strategie komunikacyjne, a nowości produktowe marki idealnie wpisują się w kanały social mediowe – komentuje Zofia Mozga, head of business development & creative collective Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

Dodatkowe informacje:

Kamikaze to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, Google, marki L'Oréal, Semilac, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764