logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze rozpoczyna współpracę z Cewe i Cewe Fotojoker

  PR 12.10.2022, przeczytano 388 razy

Agencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu koncernu CEWE na obsługę jego marek CEWE i CEWE Fotojoker na rynku polskim. Współpraca właśnie rusza, dotyczyć będzie działań w kanałach social mediowych obu brandów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-rozpoczyna-wspolprace-z-cewe-i-cewe-fotojoker,397575,artykul.html

Po wygranym we wrześniu przetargu, Kamikaze rozpoczyna obsługę marek CEWE i CEWE Fotojoker. CEWE Stiftung & Co to niemiecki koncern, europejski lider w dziedzinie usług fotografii cyfrowej.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony. Startująca właśnie współpraca obejmie obsługę kanałów social mediowych obu marek (Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest), w tym m.in. tworzenie kontentu, organizację sesji produktowych, moderację dyskusji, organizację konkursów, aktywacje czy współpracę z Influencerami. Zadaniem agencji było też przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych w kanałach SoMe na polskim rynku.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764