logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze stworzyła stronę dla Fablab powered by Orange

  PR 14.09.2017, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

W ramach stałej współpracy z Fundacją Orange agencja Kamikaze zajęła się stworzeniem strony internetowej dla projektu FabLab powered by Orange. Jest to mieszcząca się w Warszawie, otwarta dla dzieci, młodzieży i dorosłych nowoczesna pracownia wyposażona w zaawansowane technologie, takie jak drukarki 3D, plotery laserowe czy frezarki CNC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-stworzyla-strone-dla-fablab-powered-by-orange,33724,artykul.html

Na stworzonej przez agencję Kamikaze stronie: www.fablabtwarda.pl znajdą się m.in. informacje o organizowanych przez pracownię wydarzeniach.

Lista wydarzeń pozwala na filtrowanie ich pod kątem wydarzeń darmowych i płatnych. Rejestracja na konkretne wydarzenia odbywa się następnie poprzez serwis www.evenea.pl , na który przekierowywany jest użytkownik zainteresowany danym wydarzeniem.

Kamikaze obsługuje Fundację Orange od 2012 r. zapewniając przede wszystkim obsługę strony, jak również realizując dodatkowe projekty (takie jak ten dla FabLab).

Po stronie agencji prace nad stworzeniem strony koordynowali: Julia Milewska, Account Manager oraz Ewa Przyborowska, Senior Account Manager, natomiast po stronie Fundacji Orange byli to Bartosz Rymkiewicz, Koordynator Komunikacji Internetowej oraz Daria Drabik, Kierownik Działu Projektów Strategicznych i Komunikacji.

Kamikaze

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764