logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze uruchamia zespół Business Development

  PR 03.07.2018, przeczytano 698 razy

Agencja Kamikaze tworzy w swoich strukturach nowy dział - Business Development - którego trzon stanowić będzie team: Zofia Mozga i Tomasz Kufera. Zespół będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji, koncentrując się na miksie technologii z marketingiem, podejścia data-driven z kreatywnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-uruchamia-zespol-business-development,37117,artykul.html

Stworzenie nowego działu wiąże się z awansami Zofii Mozgi i Tomasza Kufery, którzy stworzą team, wokół którego rozwijany będzie nowy dział w agencji Kamikaze - Business Development.
 

Zofia Mozga obejmuje stanowisko Head of Business Development, na które awansuje z pełnionej dotychczas funkcji Senior Account Manager. Z Kamikaze jest związana od 4 lat, pracowała w tym czasie m.in. dla L'Oreal Polska, Eurobank, Carlsberg Polska.
 

Tomasz Kufera ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, pracował m.in. w Marketing House, Havas i Gonna Be (w Kamikaze pracuje od 3 lat). Kufera awansuje obecnie ze stanowiska Digital&Data Science Consultant na stanowisko Senior Digital Consultant.
 

Przez ostatnie półtora roku zajmował się analityką w projekcie badawczo-rozwojowym Kamikaze, poświęconym analizie ścieżki użytkownika. Analizował zachowania konsumentów z uwzględnieniem online i offline oraz optymalizacją działań omnichannel.

- Zofia Mozga i Tomek Kufera wspólnie stworzą nowy team, w którym Zofia wykorzysta swoje doświadczenie w komunikacji marketingowej, pracy dla największych marek z obszaru influencer marketingu, działań w social media, prowadzeniu kampanii reklamowych w digitalu oraz pracy nad kompleksowymi działaniami 360 stopni, natomiast Tomasz dogłębną wiedzę o technologii, data-science, developmencie i analityce, jak również doświadczenia z wielu wdrożeń nad jakimi pracował - mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze, dodając, że nowy dział - Business Development – będzie skupiał się na miksie technologii z marketingiem i data-driven z kreatywnością.

Jak dodaje szef agencji Kamikaze, nowy dział będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji, w tym m.in. wdrażanie do oferty agencji wypracowanego w ramach prac R&D know-how z obszaru data-science, planowania i optymalizacji działań omnichannel, analityki zachowań konsumentów etc. Ma się też wyróżniać silną orientacją na branżę retail (także przez współpracę w trójkącie brand-agencja-retailer), oraz dbać o synergię działań marketingowych i przygotowywanie rozwiązań o charakterze 360 stopni.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764