logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze utrzymało obsługę marki Junior-angin w social mediach

  PR 13.03.2019, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Klosterfrau Healthcare zdecydował się na przedłużenie na cały 2019 r. współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki junior-angin w kanałach Social Media. Kamikaze obsługuje junior-angin od wiosny 2018 r. Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem mediów w YouTube i Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-utrzymalo-obsluge-marki-junior-angin-w-social-mediach,381616,artykul.html

Celem działań Kamikaze w 2019 r. ma być dalsze budowanie świadomości marki junior-angin w grupie docelowej oraz zwiększanie jej udziałów rynkowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie kontentu na potrzeby obecności marki w Social Mediach oraz za planowanie i zakup mediów na Facebooku i YouTube. W ramach stałej obsługi realizowane będzie m.in. kilka projektów cyklicznych, na czele z „Akademią Kreatywnego Rodzica”.

„Akademia Kreatywnego Rodzica” to cykl regularnie publikowanych filmów Do-It-Yourself z poradami, jak w kreatywny sposób spędzić czas z dzieckiem. Jest to autorski pomysł agencji, wdrożony w ub.r., po rozpoczęciu współpracy z junior-angin. Agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmów. W roku 2019 „Akademia Kreatywnego Rodzica” zaczęła funkcjonować również na kanale na YouTube.

– Akademia Kreatywnego Rodzica to element bardzo mocno wyróżniający markę junior-angin na rynku. Projekt został w ubiegłym roku bardzo ciepło przyjęty przez grupę docelową, dlatego cieszymy się, że w tym roku będzie się dalej rozwijał. Marka junior-angin skupia się na potrzebach rodziców związanych z rozwojem dziecka i tym potrzebom jest dedykowana zarówno Akademia, jak i inne planowane w social mediach na ten rok działania -  mówi Ewa Przyborowska, Account Director w agencji Kamikaze.

Plany komunikacji w Social Mediach dla marki junior-angin w 2019 r. zakładają też m.in. prowadzenie cyklicznych konkursów w Facebooku (agencja jest odpowiedzialna za koncepcje kreatywne, organizację i pełną realizację konkursów), czy cykli porad na blogu i Facebooku. Kamikaze tworzy kontent na www.blog-juniorangin.pl, gdzie regularnie pojawiają się treści z poradami dotyczącymi odżywiania, wspomagania zdrowia i odporności dzieci oraz treści lifestylowe. Treści te pojawiać się będą również w Facebooku. W tym kanale będzie również rozwijana „Akademia Kreatywnego Rodzica” (równolegle do jej rozwoju w YouTube) – regularnie publikowane będą m.in. posty z eksperymentami i ciekawostkami dla rodziców małych dzieci.

Agencja Kamikaze rozpoczęła obsługę budżetu marki junior-angin w zakresie działań w Social Mediach po przetargu wygranym w I kwartale 2018 roku. Marka junior-angin, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była wcześniej obecna w mediach społecznościowych.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IPRN świętuje dwudziestopięciolecie
Międzynarodowa sieć zrzeszająca niezależne agencje PR – The International Public Relations Network (IPRN) świętuje w tym roku 25-lecie swojego istnienia, a wraz z nim znaczny wzrost liczby swoich członków, ogłoszenie strategicznego planu wsparcia i umacniania pozycji wiodącego stowarzyszenia niezależnych agencji na całym świecie oraz nowego logotypu. W Polsce...
Wpływ koronawirusa na rynek agencji
57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić „na stare tory” po kilku miesiącach. Ponad 40% agencji uważa, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji.
Operon 45 – tak nazywa się innowacyjna aplikacja mobilna dla nauczycieli od Wydawnictwa Pedagogicznego OPERON. Jej kompleksowa obsługa marketingowa, strategia komunikacji i promocji powierzona została agencjom PA i Click Community.
Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production
Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.
Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764