logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze utrzymało obsługę marki Junior-angin w social mediach

  PR 13.03.2019, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Klosterfrau Healthcare zdecydował się na przedłużenie na cały 2019 r. współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki junior-angin w kanałach Social Media. Kamikaze obsługuje junior-angin od wiosny 2018 r. Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem mediów w YouTube i Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-utrzymalo-obsluge-marki-junior-angin-w-social-mediach,381616,artykul.html

Celem działań Kamikaze w 2019 r. ma być dalsze budowanie świadomości marki junior-angin w grupie docelowej oraz zwiększanie jej udziałów rynkowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie kontentu na potrzeby obecności marki w Social Mediach oraz za planowanie i zakup mediów na Facebooku i YouTube. W ramach stałej obsługi realizowane będzie m.in. kilka projektów cyklicznych, na czele z „Akademią Kreatywnego Rodzica”.

„Akademia Kreatywnego Rodzica” to cykl regularnie publikowanych filmów Do-It-Yourself z poradami, jak w kreatywny sposób spędzić czas z dzieckiem. Jest to autorski pomysł agencji, wdrożony w ub.r., po rozpoczęciu współpracy z junior-angin. Agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmów. W roku 2019 „Akademia Kreatywnego Rodzica” zaczęła funkcjonować również na kanale na YouTube.

– Akademia Kreatywnego Rodzica to element bardzo mocno wyróżniający markę junior-angin na rynku. Projekt został w ubiegłym roku bardzo ciepło przyjęty przez grupę docelową, dlatego cieszymy się, że w tym roku będzie się dalej rozwijał. Marka junior-angin skupia się na potrzebach rodziców związanych z rozwojem dziecka i tym potrzebom jest dedykowana zarówno Akademia, jak i inne planowane w social mediach na ten rok działania -  mówi Ewa Przyborowska, Account Director w agencji Kamikaze.

Plany komunikacji w Social Mediach dla marki junior-angin w 2019 r. zakładają też m.in. prowadzenie cyklicznych konkursów w Facebooku (agencja jest odpowiedzialna za koncepcje kreatywne, organizację i pełną realizację konkursów), czy cykli porad na blogu i Facebooku. Kamikaze tworzy kontent na www.blog-juniorangin.pl, gdzie regularnie pojawiają się treści z poradami dotyczącymi odżywiania, wspomagania zdrowia i odporności dzieci oraz treści lifestylowe. Treści te pojawiać się będą również w Facebooku. W tym kanale będzie również rozwijana „Akademia Kreatywnego Rodzica” (równolegle do jej rozwoju w YouTube) – regularnie publikowane będą m.in. posty z eksperymentami i ciekawostkami dla rodziców małych dzieci.

Agencja Kamikaze rozpoczęła obsługę budżetu marki junior-angin w zakresie działań w Social Mediach po przetargu wygranym w I kwartale 2018 roku. Marka junior-angin, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była wcześniej obecna w mediach społecznościowych.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764