logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wspiera Kaufland w obchodach 20-lecia sieci w Polsce

  PR 04.10.2021, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji dwudziestych urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w social mediach – obejmują one platformy takie jak: TikTok, Facebook i Instagram - w przypadku tego ostatniego agencja przygotowała m.in. projekt oparty na Augmented Reality. Koncepcję kreatywną urodzinowej kampanii opracowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wspiera-kaufland-w-obchodach-20-lecia-sieci-w-polsce,393237,artykul.html

Działania prowadzone przez Kamikaze ruszyły w pierwszej połowie września i potrwają do końca października.

- Współpracujemy z siecią Kaufland od kilku lat, przeprowadziliśmy razem już wiele kampanii, ale oczywiście obchody 20. urodzin to szczególnie ważny moment, tak dla marki Kaufland, jak i naszej agencji - mówi Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko, Senior Account Manager w agencji Kamikaze - W naszych urodzinowych aktywacjach bazujemy na ogólnej idei całościowej kampanii urodzinowej, czyli „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam” i dostosowujemy tę ideę do potrzeb działań w social mediach.

Kamikaze odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych, gdzie będzie można znaleźć wiele atrakcyjnych i angażujących treści, oraz wziąć udział w szeregu atrakcyjnych konkursów. Kontent związany z urodzinami tworzony jest przez agencję na potrzeby TikToka, Instagrama oraz Facebooka i wykorzystywany jest zarówno w standardowej „codziennej” komunikacji na tych kanałach, jak i w niestandardowych urodzinowych aktywacjach.

Agencja przygotowała m.in. efekt Augmented Reality z randomizerem, dostępny w profilu marki Kaufland w Instagramie - “Jakim prezentem jesteś?”. Każdy kto skorzysta z efektu, losuje dla siebie ciekawą spersonalizowaną odpowiedź. Inny z pomysłów to Live na Facebooku z rozbijaniem urodzinowej piniaty - uwalniane z niej były litery, z których można było ułożyć hasło, a następnie wziąć udział w opublikowanym po Live konkursie z nagrodami.

ilustracjastrzałka

Kolejne urodzinowe aktywacje planowane są na najbliższe tygodnie, do końca października. Równolegle Kamikaze prowadzi cykle tematyczne postów na Facebooku i Instagramie związanych z obchodzonymi urodzinami (posty angażujące z zabawami, porównania typu „kiedyś i dziś”, które odnoszą się do zmian, które zaszły w ciągu ostatnich 20 lat obecności Kauflandu w Polsce itp.).

Cała kampania urodzinowa Kauflandu, która również potrwa do końca października, obejmuje telewizję, internet, radio, kina i outdoor. Koncepcję kampanii opracowała agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję spotów odpowiada firma FeelMovie, za zakup mediów - The Media Insight.

Agencja Kamikaze obsługuje Kaufland Polska od 2018 roku, w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764