logo
WIADOMOŚCI

Kamikaze wspiera markę Saska

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2017, przeczytano 229 razy

Agencja Kamikaze realizuje dla marki alkoholowej Saska, projekt relaunchu komunikacji w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wspiera-marke-saska,33709,artykul.html

W ramach współpracy ze Stock Polska, wiodącą firmą z branży alkoholowej w Europie Centralnej i Wschodniej, do której należy marka Saska, agencja Kamikaze zajmie się prowadzeniem komunikacji na profilu marki w Facebooku. W ramach tych działań organizowane będą akcje konkursowe, z których pierwsza startuje jeszcze w tym tygodniu. Zakłada odliczanie do premiery nowego smaku oraz startu akcji konkursowej. Konkurs wystartuje w momencie dobicia zegara do godziny „zero” czyli oficjalnej premiery nowego smaku Saskiej. Zwycięzcy akcji otrzymają od marki kosze produktowe. 

Równocześnie, na Instagramie wystartuje akcja z udziałem wybranych influencerów, którzy będą wspierać launch nowego smaku oraz zapraszać do udziału w akcji konkursowej prowadzonej na Facebooku.

Kolejna akcja reklamowa z influencerami na Instagramie wystartuje w październiku.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 89 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone