logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wygrała przetarg Kaufland Polska na obsługę działań w social mediach

  PR 20.02.2018, przeczytano 401 razy

Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w Social Mediach. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wygrala-przetarg-kaufland-polska-na-obsluge-dzialan-w-social-mediach,35517,artykul.html

Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach Social Media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili Social Mediowych i doradztwo w zakresie działań.

Po wygranym w styczniu przetargu Kamikaze zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu Kaufland Polska na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w jakich jest obecna marka Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube)

Umowa pomiędzy agencją i klientem została podpisana na rok.

W grudniu agencja dołączyła do międzynarodowej grupy Altavia, która przejęła 60 proc. jej udziałów i tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmocniła kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz - założyciele Kamikaze - pozostają głównymi zarządzającymi Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764