logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wygrała przetarg Mccormick na kampanię wybranych musztard Kamis

  PR 15.10.2019, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Kamikaze wygrała zorganizowany przez McCormick Polska przetarg na kampanię reklamową czterech musztard marki Kamis. Wystartowała w październiku i potrwa miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wygrala-przetarg-mccormick-na-kampanie-wybranych-musztard-kamis,384354,artykul.html

Rozstrzygnięty we wrześniu przetarg dotyczył obsługi budżetu kreatywnego wizerunkowej akcji czterech musztard marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepskiej, Delikatesowej, Chrzanowej oraz Rosyjskiej. Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania przepisów z użyciem musztard Kamis.

Agencja Kamikaze odpowiedzialna jest za przygotowanie idei kreatywnej oraz Key Visuala kampanii, jak również kreację materiałów do Social Mediów.

- Prawdziwym wyzwaniem, przed jakim stanęliśmy podczas prac nad kampanią, było wyróżnienie produktów Kamis w kategorii i zwrócenie uwagi na ich jakość oraz inspiracyjny charakter. Naturalnym wydało się skorzystanie z badań Nielsena, z których wynika, że musztardy Kamis są najczęściej wybieranym produktem na polski stół, pomimo że konkurencja w kategorii jest szeroka, a spontaniczna znajomość marek wśród konsumentów bogata – mówi Katarzyna Barczuk, Senior Account Manager w Agencji Kamikaze odpowiedzialna za nadzór nad pracami po stronie agencji.

Kampania skierowana jest do wszystkich miłośników potraw mięsnych, do których idealnym dodatkiem jest właśnie musztarda.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764