logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wygrywa budżet Carlsberg Polska na obsługę Somersby

  PR 26.03.2018, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Kamikaze wygrała przetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu digital marki Somersby. Pierwsze działania wystartowały w tym miesiącu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wygrywa-budzet-carlsberg-polska-na-obsluge-somersby,35936,artykul.html

W przetargu agencja Kamikaze przejęła budżet działań digital dla marki Somersby, napoju piwnego w kilku owocowych wersjach smakowych: jabłkowym, jeżynowym, kwiatu bzu i limonki oraz nowym arbuzowym.

Kamikaze jest odpowiedzialne za wypracowanie nowej idei kreatywnej i strategii marki na 2018 rok, jak również realizację działań marketingowych, z naciskiem na kanały digitalowe. Wśród zadań zleconych przez Carlsberg Polska znajdują się m.in. przeprowadzenie kampanii promującej Somersby w mediach społecznościowych, działania komunikacyjne na Facebooku i Instagramie, współpraca z influencerami oraz zmiana szaty graficznej strony internetowej www.somersby.pl.

- Koncept komunikacji Somersby opiera się na nowym haśle „Podkręć codzienność – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager Carlsberg Polska – Koncept zaproponowany przez Kamikaze był zdecydowanie najlepszą propozycją, jaką mogliśmy wybrać dla marki. Wyróżniał się zarówno świeżością podejścia, jak i uwzględnieniem kluczowych elementów niezbędnych do efektywnej komunikacji marki – dodaje.

Z kolei Zofia Mozga, Senior Account Manager Kamikaze nadmienia, że agencji zależało na dotarciu do Milenialsów, których życie jest kolorowe, przepełnione aktywnościami, nowościami – ‘up to date’, ale mimo wszystko, nie poprzestają w poszukiwaniach czegoś wyjątkowego. Stąd pomysł na podkręcanie codzienności.

Pierwsze działania Kamikaze w ramach obsługi Somersby objęły m.in. obsługę profili marki w Social Media. Obecnie większość aktywności digitalowych skupiona jest wokół premiery nowego wariantu smakowego – Somersby Watermelon.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764