KAMIKAZE rozpoczyna współpracę w PYLON S.A. Firma produkuje sprzęt audio dla najbardziej wymagających uszu. Ubiegły rok był dla Pylonu przełomowy – spółka udanie zadebiutowała na New Connect, a produkty jej produkty udowodniły swoją wartość podczas Audioshow i zebrały fenomenalne recenzje z branżowych magazynach.
W 2014r. Pylon nie zwalnia – dzięki współpracy z Kamikaze zamierza silnie zaznaczyć swoją obecność w internecie. Agencja, w ramach rocznego kontraktu, przygotuje strategię obecnością w wyszukiwarce Google i rozpocznie pozycjonowanie w oparciu o wartościowy content. Co istotne z punktu widzenia strategii sprzedaży produktów – działania będą prowadzone także w Google.co.uk, a w dłuższej perspektywie agencja będzie odpowiedzialną za optymalizację konwersji w sklepie internetowym firmy. Marka i produkty Pylonu zostaną także wzmocnione działaniami z zakresu e-PR.
Kamikaze od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. W tym czasie mieliśmy przyjemność realizować projekty e-marketingowe m.in. dla L'Oréal Paris, Lancôme, Cacharel, Fundacja Orange, Netia, Fortuna, Łowicz, Pysio, Tarczyn, Kotlin, Kamis, Barlinek, Vobis, ABC Data.
Źródło: KAMIKAZE