logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wypozycjonuje Pylon

  PR 05.02.2014, przeczytano 851 razy

KAMIKAZE rozpoczyna współpracę w PYLON S.A. Firma produkuje sprzęt audio dla najbardziej wymagających uszu. Ubiegły rok był dla Pylonu przełomowy – spółka udanie zadebiutowała na New Connect, a produkty jej produkty udowodniły swoją wartość podczas Audioshow i zebrały fenomenalne recenzje z branżowych magazynach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wypozycjonuje-pylon,20801,artykul.html

W 2014r. Pylon nie zwalnia – dzięki współpracy z Kamikaze zamierza silnie zaznaczyć swoją obecność w internecie. Agencja, w ramach rocznego kontraktu, przygotuje strategię obecnością w wyszukiwarce Google i rozpocznie pozycjonowanie w oparciu o wartościowy content. Co istotne z punktu widzenia strategii sprzedaży produktów – działania będą prowadzone także w Google.co.uk, a w dłuższej perspektywie agencja będzie odpowiedzialną za optymalizację konwersji w sklepie internetowym firmy. Marka i produkty Pylonu zostaną także wzmocnione działaniami z zakresu e-PR.

Kamikaze od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. W tym czasie mieliśmy przyjemność realizować projekty e-marketingowe m.in. dla L'Oréal Paris, Lancôme, Cacharel, Fundacja Orange, Netia, Fortuna, Łowicz, Pysio, Tarczyn, Kotlin, Kamis, Barlinek, Vobis, ABC Data.

Źródło: KAMIKAZE

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764