logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wypozycjonuje Pylon

  PR 05.02.2014, przeczytano 812 razy

KAMIKAZE rozpoczyna współpracę w PYLON S.A. Firma produkuje sprzęt audio dla najbardziej wymagających uszu. Ubiegły rok był dla Pylonu przełomowy – spółka udanie zadebiutowała na New Connect, a produkty jej produkty udowodniły swoją wartość podczas Audioshow i zebrały fenomenalne recenzje z branżowych magazynach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wypozycjonuje-pylon,20801,artykul.html

W 2014r. Pylon nie zwalnia – dzięki współpracy z Kamikaze zamierza silnie zaznaczyć swoją obecność w internecie. Agencja, w ramach rocznego kontraktu, przygotuje strategię obecnością w wyszukiwarce Google i rozpocznie pozycjonowanie w oparciu o wartościowy content. Co istotne z punktu widzenia strategii sprzedaży produktów – działania będą prowadzone także w Google.co.uk, a w dłuższej perspektywie agencja będzie odpowiedzialną za optymalizację konwersji w sklepie internetowym firmy. Marka i produkty Pylonu zostaną także wzmocnione działaniami z zakresu e-PR.

Kamikaze od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. W tym czasie mieliśmy przyjemność realizować projekty e-marketingowe m.in. dla L'Oréal Paris, Lancôme, Cacharel, Fundacja Orange, Netia, Fortuna, Łowicz, Pysio, Tarczyn, Kotlin, Kamis, Barlinek, Vobis, ABC Data.

Źródło: KAMIKAZE

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764