logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wzmacnia kreację, Artur Sztarbało jako Creative Director

  PR 21.09.2022, przeczytano 566 razy
ilustracja

Pracę w agencji Kamikaze rozpoczyna Artur Sztarbało. Obejmuje funkcję Creative Directora, będzie pracował w warszawskim biurze agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wzmacnia-kreacje%2C-artur-sztarbalo-jako-creative-director,397300,artykul.html

Artur Sztarbało ma prawie 20-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i rozwiązań marketingowych. Karierę rozpoczął w 2003 w dziale obsługi klienta w agencji BBDO Warszawa, gdzie po kilku latach przeniósł się do działu kreacji na stanowisko Copywritera tworząc zespół z duńskim Art Directorem Jacobem Engbergiem. W 2012 r. dołączył do nowo powstałego oddziału koreańskiej agencji Cheil w Polsce obejmując funkcję Creative Directora, gdzie wraz z CEO odpowiadał za rozwój agencji na rynku polskim i europejskim.

Od 2015 r. przez kilka lat mieszkał w Paryżu, działając jako kreatywny freelancer. Stamtąd też włączył się w projekt budowy sieci agencji Brand New Galaxy jako Business Development Director. Po powrocie do Polski od 2021 r. kreatywnie wspierał agencje Focus Nation, Bardzo i KHS.

Wśród klientów i marek, dla których pracował, znaleźli się m.in.: Samsung, Vectra, Lego, Lay’s, Pepsi, Snickers, Winterfresh, Orbit, Mercedes Benz, PZU, Telekomunikacja Polska, Velux, Gillette, 4F, Palette, Newsweek, Johnnie Walker czy Smirnoff.

- Pojawienie się Artura w Kamikaze to nie tylko wzmocnienie sił kreatywnych naszej agencji. Konsekwentnie rozwijamy się w kierunku planowania i realizacji projektów międzynarodowych, a będąc częścią Altavia Group mamy z nimi coraz częściej do czynienia. Wiemy, że Artur doskonale czuje się w wyzwaniach tego typu, wnosi do agencji też fantastyczne doświadczenie - komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764