logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta

  PR 14.02.2022, przeczytano 1494 razy
ilustracja

Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta, do którego dołączają 3 osoby.  Dwie z nich wracają do agencji, w której już kiedyś pracowały.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wzmacnia-zespol-obslugi-klienta,394758,artykul.html

Natalia Kopczyńska w Kamikaze pracowała od 2014 r. do 2018 r., kiedy zajmowała stanowisko Account Director. Wtedy przeszła na dłuższy urlop macierzyński, w czasie którego pracowała poza Kamikaze, przy realizacji dwóch prywatnych projektów: współorganizowała Festiwal Restaurant Week w Łodzi oraz uczestniczyła w pracach nad portalem Łódź Smakuje. Obecnie wróciła do agencji i na stanowisku Account Director będzie kierowała zespołem obsługi klienta i koordynowała prace dla dwóch klientów: L’Oreal i Kaufland. Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji energe21, gdzie nadzorowała prace dla takich klientów jak m.in.: Drogerie Natura, Bayer i studio filmowe Se-ma-for.

Karolina Pawłowska jest kolejną osobą, która powraca do agencji Kamikaze, w której pracowała przez 3 lata, do 2018 r. (obejmowała wtedy stanowisko Account Executive). Przed ponownym dołączeniem do agencji pracowała ostatnio dla Radisson Blu Hotel & Residences na stanowisku PR&Marketing Specialist. Obecnie w Kamikaze objęła stanowisko Account Manager. Podczas wcześniejszej pracy w Kamikaze w latach 2015-2018, pracowała z takimi klientami jak m.in.: L’Oreal, McCormick, Skanska, Spontex, Obsessive. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu, Pedagogika Rewalidacyjna oraz Podyplomowych Studiów Marketingu Internetowego w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

ilustracjastrzałka

Do Kamikaze dołącza również całkowicie nowa osoba: Anita Wasiak, która obejmując stanowisko Account Executive zajmie się przede wszystkim zarządzaniem globalnym projektem marki Semilac na rynku niemieckim. Do jej obowiązków będzie należała bezpośrednia praca z zespołem projektowym i klientem oraz współpraca z influencerami. Przed dołączeniem do Kamikaze pracowała na stanowisku Account Manager w agencji Kompan.pl. Wcześniej przez 2 lata była Project Manager w CS Group Polska (właściciel marek pkt.pl i Akademii E-Marketingu). W latach 2017-2019 zajmowała natomiast stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w firmie Fachowcy.pl Ventures S.A.

ilustracjastrzałka

- Jesteśmy na rynku od 16 lat. W tym czasie spotkaliśmy na swojej agencyjnej drodze wiele bardzo ciekawych osób, które potem nabierały doświadczenia w innych miejscach. Dla wielu z nich jest i będzie miejsce w Kamikaze. Osobiście bardzo lubię takie „powroty” i zapraszam, nawet jeśli nie prowadzimy aktualnie rekrutacji - mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w agencji Kamikaze.

- W zespole Obsługi Klienta Kamikaze pracują niezwykle zaangażowane w swoje projekty osoby, które stale rozwijają swoje kompetencje - cieszę się, że dołączają do nas specjalistki o takich właśnie predyspozycjach i pozytywnej energii - dodaje Katarzyna Kosińska-Rysz, Client Service Director w Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764