logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta

  PR 31.01.2023, przeczytano 313 razy
ilustracja

Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wzmacnia-zespol-obslugi-klienta,398824,artykul.html

Dorota Pomykała przeszła do Kamikaze z agencji DNX Design, gdzie pracowała w latach 2018-2022 jako Senior Project Manager, obsługując klientów takich jak Polska Grupa Farmaceutyczna czy KRKA. Wcześniej pracowała m.in. dla TEDxPolitechnikaLodzka (jako Specjalista ds. Social Mediów/Organizator) oraz Media4U (jako Junior Social Media Specialist).  W Kamikaze, na stanowisku Account Executive, odpowiada przede wszystkim za opiekę nad  Bricomarché, kontakt z ambasadorami marki oraz zarządzanie bieżącymi pracami. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie).

Jan Sosnowski pracował do tej pory m.in. w firmach Indigo Nails (jako E-Commerce Product Specialist) i Many Mornings (jako Customer Relationship Specialist). W agencji Kamikaze, na stanowisku Account Executive, odpowiada przede wszystkim za współpracę z firmą Shell.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.
Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych...
Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764