logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Glik w kampanii wizerunkowej Blachotrapez

  PR 30.03.2018, przeczytano 684 razy
ilustracjastrzałka

Nowa umowa sponsorska z Kamilem Glikiem obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku. Reprezentant Polski, a jednocześnie podstawowy obrońca AS Monaco będzie popularyzował wizerunek polskiego producenta uczestnicząc w działaniach promocyjnych i akcjach marketingowych. Piłkarz będzie twarzą marki m.in. w spotach telewizyjnych, reklamach prasowych i kampanii internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-glik-w-kampanii-wizerunkowej-blachotrapez,36004,artykul.html

Pierwsze spoty z udziałem Kamila Glika zostaną wyemitowane na antenie TVP już w trakcie najbliższych spotkań towarzyskich Reprezentacji Polski (23 marca z Nigerią i 27 marca z Koreą Południową). W tym samym czasie rozpocznie się także szeroka kampania zasięgowa, m.in. w portalu Interia, radiu RMF FM i RMF MAXXX oraz własnych kanałach marki.

- Jeśli dobrze czujesz się w zgranej drużynie, to chcesz zostać w niej jak najdłużej. Tak mogę określić relacje z Blachotrapezem oraz nasze wspólne działania podjęte na przestrzeni ostatniego okresu współpracy. Bardzo cenię sobie zaufanie jakim mnie ponownie obdarzono, a to więcej mówi o relacjach niż wzniosłe słowa – powiedział po podpisaniu nowej umowy Kamil Glik, jeden z kluczowych zawodników reprezentacji Polski, obrońca AS Monaco.

Sponsoring polskiego sportu to cześć długofalowej strategii marketingowej polskiego producenta pokryć dachowych, a jednocześnie lidera na tym rynku. Blachotrapez jest także Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz partnerem portalu LaczyNasPilka.pl. Umowa z PZPN trwa od lutego 2017 r. i obowiązuje do końca Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.

Sięgamy po najwyższe cele, a sport pozwala nam je w pełni realizować. Tak jak polska reprezentacja buduje kolejnymi sukcesami swoją pozycję w światowym futbolu, tak my coraz skuteczniej konkurujemy na europejskim rynku pokryć dachowych. Już teraz oferujemy nasze produkty nie tylko w Polsce, ale także w innych państwach różnych kontynentów i dalej chcemy się rozwijać - mówi Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez. - Osobiście niezwykle cieszy mnie kontynuacja współpracy z Kamilem Glikiem, który bardzo dobrze rozumie strategię naszej marki i kieruje się w życiu i na boisku takimi samymi wartościami jak my. Mamy do niego pełne zaufanie i czujemy jego silne wsparcie – dodaje.

Kampania mundialowa Blachotrapez potrwa do końca lipca br. Głównymi kanałami promocji będą Intera.pl, RMF FM oraz TVP SA. Blachotrapez będzie także widoczny na stadionach, na których polska reprezentacja rozegra swoje najbliższe mecze. Powstaną specjalne przystadionowe strefy kibica sygnowane marką Blachotrapez, w których gościć będą zaproszeni piłkarze, byli reprezentanci Polski oraz osoby związane z polskim sportem i kadrą narodową.

- W kampanii szczególną rolę odgrywać będą media społecznościowe, a zwłaszcza Facebook, Instagram oraz Twitter. Chcemy być blisko naszej reprezentacji od początku tego okresu przygotowawczego aż do końca mundialu. Konkursy, wirtualne konferencje prasowe, wywiady, relacje na żywo z udziałem zaproszonych gości oraz unikalne filmy i zdjęcia, które będą dostępne wyłącznie w naszych kanałach, to tylko ułamek tego, czym chcemy zaskoczyć kibiców – mówi Krzysztof Maraszek, Dyrektor Działu Marketingu w Blachotrapez.

Źródło: Blachotrapez

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764