logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Grosicki ambasadorem marki Dobroplast

  PR 15.02.2021, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Tym razem Kamil Grosicki nie czekał do ostatnich minut okienka transferowego. Piłkarz podpisał właśnie trzyletni kontrakt z firmą Dobroplast i został oficjalnym ambasadorem marki ze Starego Laskowca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-grosicki-ambasadorem-marki-dobroplast,390219,artykul.html

W ostatnich tygodniach media nie ustają w spekulacjach, czy 80-krotny reprezentant Polski zmieni klubowe barwy i podpisze kontrakt z Legią Warszawa. Zastanawiają się również, czy ewentualny transfer będzie wyglądał tak jak w ostatnich latach i zostanie przeprowadzony na kilka godzin lub nawet minut przed zamknięciem zimowego okienka transferowego, które w polskiej Ekstraklasie trwa w tym roku do 24 lutego.

Tymczasem piłkarz zdecydował się już na inny transfer, stając się ambasadorem firmy Dobroplast, producenta okien i drzwi ze Starego Laskowca. Już wkrótce „Grosik” pojawi się w komunikacji marketingowej marki, a trzyletni kontrakt obejmuje również partnerstwo w ramach mediów społecznościowych oraz szereg wydarzeń z udziałem piłkarza.

Sentymentalny powrót na Podlasie

Kamil Grosicki jest obecnie jednym z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy. Wielokrotny reprezentant Polski, aktualnie występuje w barwach angielskiego klubu West Bromwich Albion. Dzięki olbrzymiej determinacji i ogromnej pracy, spełnił swoje marzenia z dzieciństwa – już jako młody chłopak kibicował bowiem drużynom Premier League i marzył, że zagra kiedyś na angielskich boiskach. Dziś Kamil Grosicki spełnia się również jako mąż i ojciec i  podkreśla, że w jego życiu liczy się przede wszystkim rodzina. W wywiadach wielokrotnie wspominał, że żona i dzieci to największe szczęście jakie spotkało go w życiu, a ich bezpieczeństwo i przyszłość są dla niego absolutnym priorytetem.

– Tym razem nie musiałem czekać do końca okienka, bo na stole pojawiła się naprawdę atrakcyjna oferta. Dobroplast zaprezentował się jako firma godna zaufania, czego dowodzi zresztą jej ugruntowana i silna pozycja na rynku. Cieszę się również, że znów będę miał pretekst, by częściej gościć w podlaskich stronach. To dla mnie wyjątkowe miejsce, które darzę ogromnym sentymentem – mówi Kamil Grosicki.

Firma ze sportową duszą

Firma Dobroplast powstała w 2000 roku, kiedy uruchomiła nowoczesną fabrykę okien i drzwi w Starym Laskowcu koło Zambrowa. Dziś zatrudnia blisko 1,5 tys. pracowników i jest wiodącym producentem okien i drzwi wejściowych w Polsce oraz jednym z głównych przedsiębiorstw tej branży w Europie.

– W naszej firmie od samego początku jesteśmy blisko sportu i aktywnie wspieramy sportowe pasje naszych pracowników. Wybór Kamila na ambasadora marki nie wynika jednak wyłącznie z naszego zamiłowania do piłki nożnej. Na co dzień pracujemy w zupełnie różnych branżach, ale łączy nas wiele wspólnych wartości, takich jak determinacja i wytrwałe dążenie do celu. Podobnie jak Kamil wciąż doskonalimy swoje umiejętności i tak jak on swoimi golami uszczęśliwia kibiców, tak my staramy się maksymalnie zadowolić naszych klientów, oferując im najwyższej jakości produkty. „Grosik” to wspaniały sportowiec i świetny człowiek, a przed nami kilka lat znakomitej współpracy – podkreśla Grzegorz Kowalski, prezes zarządu w firmie Dobroplast.

Źródło: Dobroplast

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

W piłkę nie gra, to sobie chociaż chłop poreklamuje....

Ale nihuhu nie ogarniam jaki sens ma reklamowanie okien i drzwi przez skórokopa.
Niegrającego.

avatar użytkownika
,

Kopanie piłki zwiększa skuteczność reklamy?  

avatar użytkownika
,

Raczej: kopanie piłki podtrzymuje rozpoznawalność.
Jeśli się Grosicki nie przeniesie do jakiegoś klubu, w którym pozwolą mu grać, to za rok nikt nie będzie go pamiętał.
  

avatar użytkownika
,

Może zatem reklamodawca uznał, że Grosicki ma wystarczającą rozpoznawalność i odpowiedni wizerunek by skutecznie zrealizować cele komunikacyjne kampanii?  

avatar użytkownika
,

Naprawdę wierzysz w takie głupoty?  

avatar użytkownika
,

Profesjonaliści nie opierają się na wierze, ale na liczbach i faktach. Być może reklamodawca ma dostęp do takich, do których Ty nie masz dostępu?  

avatar użytkownika
,

Statystyki sportowe Grosika są dostępne na stronie klubowej.
Jego perturbacje z transferami i niegraniem są opisywane częściej niż sukcesy sportowe.

Jakie liczby i dane mogą budować pozytywne skojarzenie z jakimkolwiek produktem?
  

avatar użytkownika
,

A kogo obchodzą statystyki sportowe? Dla reklamodawcy liczy się wizerunek, przekładający się na potencjał reklamowy.  

avatar użytkownika
,

Ale kogo?
Piłkarza którym był czy kibica w ostatnim roku?
Z kim ma się kojarzyć firma?
  

avatar użytkownika
,

Najwyraźniej firma uznała, że w grupie docelowej Grosicki kojarzy się z cechami które wspierają jej komunikację marketingową, a nie przejęła się Twoimi zastrzeżeniami co do przebiegu jego sportowej kariery. Bywa.  

avatar użytkownika
,

Ale którym Grosickim?
Byłym piłkarzem czy kibicem?
  

avatar użytkownika
,

Zobacz reklamę to może się dowiesz?  

avatar użytkownika
,

Piłkarz do mnie przemawiał.
Kibic... jest wielu ładniejszych, właściwej płci.
  

avatar użytkownika
,

Ale może bez takiego potencjału reklamowego?  

avatar użytkownika
,

A nawet z większym.  

avatar użytkownika
,

Zgłoś się w takim razie do firmy Dobroplast z ofertą konsultowania ich decyzji marketingowych - jeżeli masz rację, zaoszczędzisz im sporych wydatków i powinni powitać Cię z otwartymi ramionami. Dawanie tutaj upustu własnym antypatiom wobec przedstawicieli świata piłki pod pozorem merytorycznej dyskusji nie pomoże nikomu - poza Tobą być może.  

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764