logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Mirowski nowym szefem działu Digital w agencji Valkea

  PR 19.08.2020, przeczytano 935 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia do agencji Valkea dołączył Kamil Mirowski, ekspert w dziedzinie digital marketingu z ponad 12-letnim doświadczeniem. Kamil, jako dyplomowany specjalista ds. marketingu internetowego – ukończył studia podyplomowe na SGH – pracował wcześniej między innymi w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, Agencji Społem, Agencji The Digitals oraz krakowskiej agencji 1000ideas. Od kilku lat zajmuje się kampaniami digitalowymi z zakresu komunikacji biznesowej (sektor B2B), employer brandingowej (budującymi markę pracodawcy) oraz social sellingowymi, czyli wykorzystaniem mediów społecznościowych – z mocnym naciskiem na LinkedIn – do wsparcia sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-mirowski-nowym-szefem-dzialu-digital-w-agencji-valkea,388136,artykul.html

Dołączając do Valkea, Kamil poszerza kompetencje agencji o kolejne obszary, między innymi: komunikacji employer brandingowej, komunikacji marketingowej w sektorze B2B czy wspomnianym wcześniej social sellingu. Kamil jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów digitalowych oraz koordynację działań z zakresu digital marketingu w prowadzonych przez agencję kampaniach 360.

Kamil Mirowski jest założycielem oraz autorem jednego z najstarszych blogów o marketingu społecznościowym (mrsocial.pl), autorem wielu artykułów w prasie branżowej oraz prelegentem na branżowych konferencjach. Przez lata pracy miał okazję współpracować z największymi markami, m. in.: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764