logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Stochel nowym dyrektorem Veneo Performance

  PR 13.08.2020, przeczytano 1144 razy
ilustracja

Kamil Stochel został nowym dyrektorem Veneo Performance - dywizji performance agencji digitalowej Veneo. Wcześniej kilka lat związany był z Semahead.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-stochel-nowym-dyrektorem-veneo-performance,388088,artykul.html

Stochel, który w lipcu objął stanowisko zarządzające w Veneo Performance, ma 6-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu SEO, SEM, UX, Analityki oraz zarządzania projektami i zespołem. Jest absolwentem krakowskiej AGH, gdzie ukończył takie kierunki jak Zarządzanie oraz User Experience & Product Design. Pasjonat performance marketingu, ceniący w swojej pracy różnorodność wynikającą z tego, iż każdy klient jest inny, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia i myślenia „out of the box”. Analiza zachowań oraz intencji użytkowników w poruszaniu się w internecie oraz na stronach internetowych sprawia mu wiele przyjemności.

Podczas pracy w agencji Semahead oraz Estima Group Kamil Stochel realizował działania dla takich marek jak: Super-Pharm, Autocentrum, Vitkac, Eurofirany, Szlachetna Paczka, Tezeusz, Smart Gym i wielu innych.

W Veneo odpowiada za rozwój i nową strategię działu Performance oraz za ścisłą współpracę z działami new business, kreatywnymi oraz IT.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764