logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kamil Strudziński z Papert Pictures dla Entity Nails 2020

  PR 17.03.2020, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

Kamil Strudziński z Papert Pictures po raz kolejny stanął za obiektywem w Beauty Shots dla marki Entity Nails. Pełna hipnotyzujących szczegółów, dopracowana pod każdym detalem sesja przyciąga swoimi wibrującymi, spójnymi kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kamil-strudzinski-z-papert-pictures-dla-entity-nails-2020,386131,artykul.html

Fotograf po raz kolejny odnajduje się w minimalistycznej estetyce, poprzez zamysł artystyczny podkreślając ponadprzeciętne piękno modelki. Dość odważne, intensywne światło świetnie współgra z porcelanową urodą Grety Vaeri Vargi.

Tu nie ma miejsca na przypadek. Pastelowa barwa tła kontrastuje z przeźroczystymi, żywymi tkaninami, przywołując na myśl inspiracje stylem art deco. Modelka ujęta w nonszalanckich, ale pełnych gracji pozach zdaje się przypominać bohaterki z obrazów Jana Vermeera, tyle że we współczesnym, wzbogaconym o feerię barw wydaniu.  Kontrast pomiędzy delikatnością tkanin i kolorów, a światłem oddany jest także w pozach modelki. Efekt ten napawa melancholią, harmonijnie składając się w całość od której ciężko odwrócić wzrok.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Papert Pictures

www.papertpictures.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764