logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Szeptycki twarzą kampanii wizerunkowej Home.pl

  PR 23.01.2023, przeczytano 516 razy
ilustracja

home.pl ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości home.pl jako marki zapewniającej kompleksową obecność firmy w świecie cyfrowym. Twarzą kampanii obejmującej spoty telewizyjne, działania w internecie został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki znany m.in. z takich produkcji jak Czarna Owca, Listy do M. 3 czy Kamienie na Szaniec. W swojej kampanii lider usług internetowych w Polsce za pomocą języka potrzeb chce uczyć i zachęcać przedsiębiorców do rozwoju ich obecności online.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-szeptycki-twarza-kampanii-wizerunkowej-home.pl,398731,artykul.html

Nowa kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w Internecie lub rozwijać swoją obecność online. Jej celem jest poinformowanie przedsiębiorców, że home.pl ma do zaoferowania znacznie więcej niż tylko domenę www. Oferta firmy obejmuje profesjonalne wsparcie oraz nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w zakresie prowadzenia biznesu online.

Głównym bohaterem oraz twarzą kampanii został znany i lubiany aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki. Aktor zasłynął rolami w takich produkcjach filmowych jak: Czarna Owca, Kamienie na Szaniec, czy Listy do M. 3.   W kampanii home.pl wciela się on w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu.

- Praca na planie filmowym momentami nabiera szybkiego tempa. W swojej karierze zawodowej nauczyłem się, jak ważne jest nabranie dystansu i zadbanie o własny komfort – bycie sobą nawet w nieprzewidywalnych okolicznościach. Jak w domu. Dlatego bardzo się cieszę, że właśnie takie odczucia towarzyszyły mi, nagrywając reklamę home.pl. Sceny wypełnione zabawnymi dialogami na temat biznesu i czas spędzony w towarzystwie ekipy zapamiętam jako pozytywne, ale też wypełnione przydatną wiedzą doświadczenie – mówi Kamil Szeptycki.

Do współpracy przy tworzeniu kampanii firma zaprosiła także innych cenionych twórców. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski, który na co dzień pracuje przy międzynarodowych produkcjach reklamowych, a autorem zdjęć – Bartłomiej Kaczmarek, który odpowiadał za zdjęcia w takich produkcjach filmowych jak kultowy Rojst czy Wielka Woda, ostatni polski hit na Netflixie.

Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm, które stanowią także kluczowe elementy nowej odsłony strony internetowej home.pl. Są to: chęć zaistnienia w Internecie, potrzeba rozwoju obecności w sieci i przeniesienia sprzedaży do świata cyfrowego, poszukiwanie skutecznych sposobów na oszczędności dzięki prowadzeniu działalności online, a także bezpieczeństwo cyfrowe.

- Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług. – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.

Od tego tygodnia kampania home.pl jest emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, w mediach społecznościowych, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, takich jak Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu.

Źródło: home.pl

www.home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764