logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Wiszowaty jurorem w konkursie Effie Awards Europe

  PR 08.05.2019, przeczytano 756 razy

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, dołączył do międzynarodowego jury europejskiej edycji konkursu Effie Awards 2019. Będzie on oceniał efektywność kampanii reklamowych i działania marketingowych zgłoszonych do konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-wiszowaty-jurorem-w-konkursie-effie-awards-europe,382336,artykul.html

Effie Awards Europe to coroczny konkurs, a którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują przynajmniej dwa rynki europejskie. W ocenie rezultatów uwzględniane są wyzwania strategiczne, kreatywność, dopasowanie mediów i egzekucja.

Pierwszy etap obrad jury pod przewodnictwem Bastiena Schupp, dyrektor zarządzający ds. marek i komunikacji marketingowej Grupy Renault oraz Harjota Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup rozpocznie się 3 czerwca.

- Międzynarodowe konkursy to okazja do zestawienia tego, co dzieje się na rodzimej branży z zagranicznymi produkcjami i kampaniami. Myślę, że zarówno zasiadanie w roli członka jury, jak i udział w Effie Awards Europe są inspirującym wyzwaniem. Takie konkursy motywują do podnoszenia efektywności naszych usług, mając na uwadze wzrost biznesu klientów, jak i komunikacji z konsumentami. Jako Group One chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych partnerów, dlatego cieszy mnie fakt, że w jury Effie będę rozważał prace właśnie pod względem rezultatów - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Kamil Wiszowaty stoi na czele wszystkich spółek mediowych Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, od 3 lat. Jednocześnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego domu mediowego Value Media, do którego dołączył 10 lat temu. Z branżą mediowa związany jest od 13 lat.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764