logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Wiszowaty jurorem w konkursie Effie Awards Europe

  PR 08.05.2019, przeczytano 166 razy

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, dołączył do międzynarodowego jury europejskiej edycji konkursu Effie Awards 2019. Będzie on oceniał efektywność kampanii reklamowych i działania marketingowych zgłoszonych do konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-wiszowaty-jurorem-w-konkursie-effie-awards-europe,382336,artykul.html

Effie Awards Europe to coroczny konkurs, a którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują przynajmniej dwa rynki europejskie. W ocenie rezultatów uwzględniane są wyzwania strategiczne, kreatywność, dopasowanie mediów i egzekucja.

Pierwszy etap obrad jury pod przewodnictwem Bastiena Schupp, dyrektor zarządzający ds. marek i komunikacji marketingowej Grupy Renault oraz Harjota Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup rozpocznie się 3 czerwca.

- Międzynarodowe konkursy to okazja do zestawienia tego, co dzieje się na rodzimej branży z zagranicznymi produkcjami i kampaniami. Myślę, że zarówno zasiadanie w roli członka jury, jak i udział w Effie Awards Europe są inspirującym wyzwaniem. Takie konkursy motywują do podnoszenia efektywności naszych usług, mając na uwadze wzrost biznesu klientów, jak i komunikacji z konsumentami. Jako Group One chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych partnerów, dlatego cieszy mnie fakt, że w jury Effie będę rozważał prace właśnie pod względem rezultatów - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Kamil Wiszowaty stoi na czele wszystkich spółek mediowych Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, od 3 lat. Jednocześnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego domu mediowego Value Media, do którego dołączył 10 lat temu. Z branżą mediowa związany jest od 13 lat.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764