logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Wiszowaty jurorem w konkursie Effie Awards Europe

  PR 08.05.2019, przeczytano 279 razy

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, dołączył do międzynarodowego jury europejskiej edycji konkursu Effie Awards 2019. Będzie on oceniał efektywność kampanii reklamowych i działania marketingowych zgłoszonych do konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-wiszowaty-jurorem-w-konkursie-effie-awards-europe,382336,artykul.html

Effie Awards Europe to coroczny konkurs, a którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują przynajmniej dwa rynki europejskie. W ocenie rezultatów uwzględniane są wyzwania strategiczne, kreatywność, dopasowanie mediów i egzekucja.

Pierwszy etap obrad jury pod przewodnictwem Bastiena Schupp, dyrektor zarządzający ds. marek i komunikacji marketingowej Grupy Renault oraz Harjota Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup rozpocznie się 3 czerwca.

- Międzynarodowe konkursy to okazja do zestawienia tego, co dzieje się na rodzimej branży z zagranicznymi produkcjami i kampaniami. Myślę, że zarówno zasiadanie w roli członka jury, jak i udział w Effie Awards Europe są inspirującym wyzwaniem. Takie konkursy motywują do podnoszenia efektywności naszych usług, mając na uwadze wzrost biznesu klientów, jak i komunikacji z konsumentami. Jako Group One chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych partnerów, dlatego cieszy mnie fakt, że w jury Effie będę rozważał prace właśnie pod względem rezultatów - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Kamil Wiszowaty stoi na czele wszystkich spółek mediowych Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, od 3 lat. Jednocześnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego domu mediowego Value Media, do którego dołączył 10 lat temu. Z branżą mediowa związany jest od 13 lat.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764