logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Kończak awansuje w Big Picture

  PR 12.08.2020, przeczytano 1383 razy
ilustracja
Fot. Hanna Jaśkiewicz

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR produktowego i platform wizerunkowych m.in. dla Klientów takich jak Coca-Cola, Costa Coffee, Milka, Allegro, GoSport, Super-Pharm, Herbapol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-konczak-awansuje-w-big-picture,388076,artykul.html

Kamila Kończak awansuje na pozycję Brand Communications Director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako Senior Consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR – m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.

Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek life-style, który – obok teamu Corporate PR oraz Public Affairs – jest jednym z trzech filarów działania Big Picture.

Wzmocnienie poziomu zarządczego w tym segmencie biznesu związane jest z jego bardzo szybko rosnącą skalą i rozbudową zarówno całego zespołu, jak i portfolio Klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Coca-Cola, Mondelez (m.in. Milka), Herbapol, Allegro, Super-Pharm, już w sierpniu oficjalnie dołączą trzy potężne projekty, których obsługa została długofalowo powierzona Big Picture (informacje wkrótce…).

Na poziomie pracy strategicznej, tworzenia długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development, Kamilę oraz pozostałe zespoły agencji wspierać będzie Helena Korniejew, która już jesienią wraca na strategiczne stanowisko po roku poświęconym na projekt specjalny – bycie mamą

Przed rozpoczęciem pracy w Big Picture Kamila przez 8 lat związana była z branżą fashion PR, specjalizując się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department w agencji Pret a Porter PR, koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała także i wspierała komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych i wizerunkowych, jest absolwentką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.

- Nie ma w pracy większej satysfakcji niż pracować z najlepszymi i robić rzeczy, które są po prostu dobre i zmieniają rzeczywistość. Kamila przyszła do nas jako gwiazda ze świata największych marek fashion i przez te kilkanaście miesięcy pokazała, że nie tylko potrafi budować strategie dla topowych firm także z innej bajki, ale przede wszystkim – że potrafi prowadzić zespół. Z wyzwania pandemii wyszliśmy silniejsi, a zespół life-style pod jej kierunkiem nie tylko nie stracił tempa, ale wygrał szereg nowych biznesów. A przy tym wszystkim – zdążył zaangażować się w wiele projektów pro bono. Da się prowadzić największe marki na rynku, mieć z tego radość i satysfakcję, robić projekty daleko odbiegające od standardu, a przy tym – mieć przestrzeń na biznes społecznie zaangażowany. Trzeba po prostu stawiać na ludzi z pasją i talentem. Jestem dumna, że mam na pokładzie kogoś takiego – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764