logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Kończak dołącza do zespołu strategicznego Big Picture

  PR 10.04.2019, przeczytano 762 razy

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, poszerza zespół komunikacji brandowej. Do teamu agencji dołączy Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą PR, jako konsultant największych marek fashion i life-style. Kamila, na stanowisku Senior Consultanta, dołącza do zespołu kierowanego przez Helenę Korniejew, odpowiedzialnego za komunikację topowych marek takich jak Martini, Nespresso, Milka czy Coca-Cola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-konczak-dolacza-do-zespolu-strategicznego-big-picture,382037,artykul.html

Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą fashion PR, specjalizuje się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department w agencji Prêt-à-Porter PR, koordynowała przez ostatnie lata pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultuje także i wspiera komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand.

W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych i wizerunkowych, jest słuchaczką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.

W Big Picture Kamila, na stanowisku Senior Consultanta, wzmocni strategicznie zespół komunikacji brandowej, kierowany przez Helenę Korniejew. Poszerzenie zespołu związane jest z m.in. z rozbudową portfolio Klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Martini, Nespresso, GO Sport czy marki Mondelēz (m.in. Milka, Oreo), dołączyła niedawno Coca Cola.

- Wierzę, że na rynku jest miejsce na strategów, a wielkie marki potrzebują doświadczonych doradców, którzy patrzą właśnie z perspektywy szerszego obrazka. Dlatego stawiamy na model, którego wyróżnikiem są ludzie o unikalnych kompetencjach – najlepsi na rynku. W komunikacji life-style niewielu jest seniorów z takim doświadczeniem jak nasz obecny zespół. Kamila wnosi do niego bardzo szeroką kompetencję fashion – międzynarodowe standardy połączone z ogromnym wyczuciem trendów i lokalnego rynku. I to jest sznyt Big Picture – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764