logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Kończak awansuje w Big Picture

  PR 12.08.2020, przeczytano 519 razy
ilustracja
Fot. Hanna Jaśkiewicz

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR produktowego i platform wizerunkowych m.in. dla Klientów takich jak Coca-Cola, Costa Coffee, Milka, Allegro, GoSport, Super-Pharm, Herbapol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-konczak-awansuje-w-big-picture,388076,artykul.html

Kamila Kończak awansuje na pozycję Brand Communications Director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako Senior Consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR – m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.

Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek life-style, który – obok teamu Corporate PR oraz Public Affairs – jest jednym z trzech filarów działania Big Picture.

Wzmocnienie poziomu zarządczego w tym segmencie biznesu związane jest z jego bardzo szybko rosnącą skalą i rozbudową zarówno całego zespołu, jak i portfolio Klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Coca-Cola, Mondelez (m.in. Milka), Herbapol, Allegro, Super-Pharm, już w sierpniu oficjalnie dołączą trzy potężne projekty, których obsługa została długofalowo powierzona Big Picture (informacje wkrótce…).

Na poziomie pracy strategicznej, tworzenia długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development, Kamilę oraz pozostałe zespoły agencji wspierać będzie Helena Korniejew, która już jesienią wraca na strategiczne stanowisko po roku poświęconym na projekt specjalny – bycie mamą

Przed rozpoczęciem pracy w Big Picture Kamila przez 8 lat związana była z branżą fashion PR, specjalizując się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department w agencji Pret a Porter PR, koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała także i wspierała komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych i wizerunkowych, jest absolwentką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.

- Nie ma w pracy większej satysfakcji niż pracować z najlepszymi i robić rzeczy, które są po prostu dobre i zmieniają rzeczywistość. Kamila przyszła do nas jako gwiazda ze świata największych marek fashion i przez te kilkanaście miesięcy pokazała, że nie tylko potrafi budować strategie dla topowych firm także z innej bajki, ale przede wszystkim – że potrafi prowadzić zespół. Z wyzwania pandemii wyszliśmy silniejsi, a zespół life-style pod jej kierunkiem nie tylko nie stracił tempa, ale wygrał szereg nowych biznesów. A przy tym wszystkim – zdążył zaangażować się w wiele projektów pro bono. Da się prowadzić największe marki na rynku, mieć z tego radość i satysfakcję, robić projekty daleko odbiegające od standardu, a przy tym – mieć przestrzeń na biznes społecznie zaangażowany. Trzeba po prostu stawiać na ludzi z pasją i talentem. Jestem dumna, że mam na pokładzie kogoś takiego – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764