logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Kończak awansuje w Big Picture

  PR 12.08.2020, przeczytano 1382 razy
ilustracja
Fot. Hanna Jaśkiewicz

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR produktowego i platform wizerunkowych m.in. dla Klientów takich jak Coca-Cola, Costa Coffee, Milka, Allegro, GoSport, Super-Pharm, Herbapol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-konczak-awansuje-w-big-picture,388076,artykul.html

Kamila Kończak awansuje na pozycję Brand Communications Director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako Senior Consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR – m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.

Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek life-style, który – obok teamu Corporate PR oraz Public Affairs – jest jednym z trzech filarów działania Big Picture.

Wzmocnienie poziomu zarządczego w tym segmencie biznesu związane jest z jego bardzo szybko rosnącą skalą i rozbudową zarówno całego zespołu, jak i portfolio Klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Coca-Cola, Mondelez (m.in. Milka), Herbapol, Allegro, Super-Pharm, już w sierpniu oficjalnie dołączą trzy potężne projekty, których obsługa została długofalowo powierzona Big Picture (informacje wkrótce…).

Na poziomie pracy strategicznej, tworzenia długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development, Kamilę oraz pozostałe zespoły agencji wspierać będzie Helena Korniejew, która już jesienią wraca na strategiczne stanowisko po roku poświęconym na projekt specjalny – bycie mamą

Przed rozpoczęciem pracy w Big Picture Kamila przez 8 lat związana była z branżą fashion PR, specjalizując się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department w agencji Pret a Porter PR, koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała także i wspierała komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych i wizerunkowych, jest absolwentką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.

- Nie ma w pracy większej satysfakcji niż pracować z najlepszymi i robić rzeczy, które są po prostu dobre i zmieniają rzeczywistość. Kamila przyszła do nas jako gwiazda ze świata największych marek fashion i przez te kilkanaście miesięcy pokazała, że nie tylko potrafi budować strategie dla topowych firm także z innej bajki, ale przede wszystkim – że potrafi prowadzić zespół. Z wyzwania pandemii wyszliśmy silniejsi, a zespół life-style pod jej kierunkiem nie tylko nie stracił tempa, ale wygrał szereg nowych biznesów. A przy tym wszystkim – zdążył zaangażować się w wiele projektów pro bono. Da się prowadzić największe marki na rynku, mieć z tego radość i satysfakcję, robić projekty daleko odbiegające od standardu, a przy tym – mieć przestrzeń na biznes społecznie zaangażowany. Trzeba po prostu stawiać na ludzi z pasją i talentem. Jestem dumna, że mam na pokładzie kogoś takiego – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764