logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Majcher nowym szefem e-mail marketingu w Cube Group

  PR 26.06.2014, przeczytano 1464 razy

Kamila Majcher objęła nowo utworzone stanowisko Head of Email Marketing w strukturze spółki Cube Group S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-majcher-nowym-szefem-e-mail-marketingu-w-cube-group,22024,artykul.html

Kamila Majcher z Cube Group związana jest od 2011 roku. Początkowo była odpowiedzialna za koordynację współpracy z wydawcami premium w ramach sieci afiliacyjnej NetSales. Od 2012 roku rozwijała sieć mailingową jako Project Manager. Obecnie odpowiada za kampanie e-mailingowe w ramach spółki Cube Group S.A. Zespół pod nadzorem Kamili Majcher liczy aktualnie 5 osób i wciąż się powiększa.

Kamila Majcher związana jest z marketingiem internetowym od 2010 roku gdzie w ramach spółki medialnej AGORA S.A. odpowiadała za współpracę z największymi podmiotami na rynku wydawców internetowych w dziale e-commerce.

Źródło: Cube Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764