logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Pokój dyrektorką marketingu w Pomagam.pl

  PR 03.02.2022, przeczytano 569 razy
ilustracja

Z początkiem 2022 r. Kamila Pokój zasiliła szeregi zespołu Pomagam.pl jako dyrektorka marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-pokoj-dyrektorka-marketingu-w-pomagam.pl,394636,artykul.html

Kamila Pokój od lat zajmuje się marketingiem w firmach o zróżnicowanym profilu.  Pracowała m.in. w branży ubezpieczeń i księgarskiej. Przez ostatnie lata związana była z nieruchomościami - do Pomagam.pl przeszła z Rent like home, gdzie zajmowała stanowisko digital marketing managera.

Wieloletnie doświadczenie w marketingu i dziennikarskie zaplecze łączy z szeroką wiedzą w obszarze e-commerce. Przez 7 lat prowadziła własny sklep internetowy, współpracowała także z firmami z branży jako zewnętrzna konsultantka ds. optymalizacji konwersji i strategii digital marketingowej.

Wiedzę o działaniu organizacji pozarządowych zdobywała przede wszystkim jako wolontariuszka w NGO związanych ze zwierzętami, m.in. Fundacji Viva! i Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. Współpracę z trzecim sektorem prowadzi także jako blogerka pod pseudonimem Więcej Wegańskich.

-    Dołączyłam do Pomagam.pl w ciekawym momencie: ruszyliśmy z własną Fundacją, zespół stale się powiększa, a plany na najbliższe kwartały są bardzo ambitne. Wierzę, że moje doświadczenie pomoże nam sprawnie realizować założone cele, a ja będę miała okazję połączyć swoją wiedzę marketingową z zamiłowaniem zaangażowaniem w projekty przynoszące pozytywne zmiany w świecie.

Źródło: Pomagam.pl

www.pomagam.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764