logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Pokój dyrektorką marketingu w Pomagam.pl

  PR 03.02.2022, przeczytano 525 razy
ilustracja

Z początkiem 2022 r. Kamila Pokój zasiliła szeregi zespołu Pomagam.pl jako dyrektorka marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-pokoj-dyrektorka-marketingu-w-pomagam.pl,394636,artykul.html

Kamila Pokój od lat zajmuje się marketingiem w firmach o zróżnicowanym profilu.  Pracowała m.in. w branży ubezpieczeń i księgarskiej. Przez ostatnie lata związana była z nieruchomościami - do Pomagam.pl przeszła z Rent like home, gdzie zajmowała stanowisko digital marketing managera.

Wieloletnie doświadczenie w marketingu i dziennikarskie zaplecze łączy z szeroką wiedzą w obszarze e-commerce. Przez 7 lat prowadziła własny sklep internetowy, współpracowała także z firmami z branży jako zewnętrzna konsultantka ds. optymalizacji konwersji i strategii digital marketingowej.

Wiedzę o działaniu organizacji pozarządowych zdobywała przede wszystkim jako wolontariuszka w NGO związanych ze zwierzętami, m.in. Fundacji Viva! i Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. Współpracę z trzecim sektorem prowadzi także jako blogerka pod pseudonimem Więcej Wegańskich.

-    Dołączyłam do Pomagam.pl w ciekawym momencie: ruszyliśmy z własną Fundacją, zespół stale się powiększa, a plany na najbliższe kwartały są bardzo ambitne. Wierzę, że moje doświadczenie pomoże nam sprawnie realizować założone cele, a ja będę miała okazję połączyć swoją wiedzę marketingową z zamiłowaniem zaangażowaniem w projekty przynoszące pozytywne zmiany w świecie.

Źródło: Pomagam.pl

www.pomagam.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764