logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Szczawińska twarzą kampanii Miloo Home

  PR 17.06.2024, przeczytano 262 razy
ilustracjastrzałka

Ceniona na świecie polska modelka Kamila Szczawińska została twarzą najnowszej kampanii marki MILOO HOME. Zgodnie z dewizą „Every Home Has a Story” otwiera przed nami swój dom i zachęca, by każdy odkrywał magię własnego wnętrza. Inspiruje do tworzenia wyjątkowych, osobistych przestrzeni – na równi praktycznych i pięknych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-szczawinska-twarza-kampanii-miloo-home,404668,artykul.html

Sesje zdjęciowe i filmy reklamowe to dla Kamili Szczawińskiej codzienność. Ta współpraca ma jednak niecodzienny charakter. Dlaczego? Tym razem modelka wyjątkowo zaprasza do swej przestrzeni prywatnej. Pokazuje, jak sama sięga po wartości szczególnie ważne dla MILOO HOME – elegancję, która harmonizuje z przytulnością oraz komfort, jaki wypływa z funkcjonalności.

Naturalne piękno

Nowa kampania zachęca do odkrywaniu magii własnych mieszkań i wypełniania ich własną, unikatową historią. Tak jak robi to sama Kamila.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Świt to dla mnie czas odkrywania, gdy w promieniach wschodzącego Słońca odnajduję siłę i nadzieję. Meble towarzyszą mi niczym bliscy przyjaciele, dodając blasku mojej codzienności” – mówi w filmie bohaterka filmu. „Moja przestrzeń to miejsce, gdzie mogę wyciszyć umysł i napełnić serce spokojem. Odkrywam magię prawdziwego odpoczynku. Inspirując się harmonią dookoła, coraz częściej wybieram chwile na zewnątrz. Zanurzam się w naturalnym pięknie, regeneruję ciało i duszę”.

Design osobisty

Meble, lampy i dodatki z bogatej oferty MILOO HOME pomagają w komponowaniu tak indywidualnych, bardzo prywatnych przestrzeni – w domu i w ogrodzie. W artystycznej sesji zdjęciowej, którą wykonał Daniel Korzewa, widzimy Kamilę Szczawińską m.in. nad basenem, na okrągłym łóżku dziennym Maje Sand. Na deskowanym tarasie zobaczyć można sofę, szezlong, fotel i stolik z tej samej kolekcji – wyplatane z technorattanu wiernie naśladującego naturalny, ale odpornego na deszcz.

W głębi ogrodu, pod ścianą lasu, stanęły na trawie fotele, pufy i stoliki z kolekcji Tongo. Nowoczesne formy łączą się tu z innowacyjnymi rozwiązaniami, takimi jak wbudowane w stoliki oświetlenie solarne – zarazem nastrojowe i praktyczne, zwłaszcza w pewnej odległości od domu.

Ukwiecona łąka podkreśla urok mebli wypoczynkowych Peneco, które wyróżniają się zastosowaniem naturalnego, litego drewna oraz sznurkowej plecionki. Na zdjęciach możemy też zobaczyć, jak Kamila Szczawińska relaksuje się w bujanym fotelu wiszącym Cocoonktóry – co zrozumiałe – w ciepłej porze roku należy do absolutnych bestsellerów MILOO HOME.

Źródło: Home Invest International S.A.

www.miloohome.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764