18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?
- Na wakacjach nie myślimy o codzienności. Nie musimy wstawać do pracy, szkoły- mówi Emilia Bratkowska – brand manager Rainbow Tours - dlatego tak chętnie uciekamy od obowiązków na nasze wymarzone wakacje.
Kampania telewizyjna zakłada emisję dwóch filmów reklamowych skierowanych do różnych kręgów odbiorców. Pierwsza adresowana jest do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, natomiast druga nawiązuje do bardziej aktywnego wypoczynku. Promocję oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez Fat Baby oraz Starcom. Cały projekt obejmuje telewizję, internet, materiały BTL, warszawskie metro, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach oraz telewizję w punktach usługowych.
Fat Baby przygotowała kreację do wszystkich kanałów komunikacji, Starcom opracował strategię mediową kampanii.
Linki do filmów reklamowych:
http://www.youtube.com/watch?v=W_2SNXYXw0o
http://www.youtube.com/watch?v=uOpGfJO54Bw
Źródło: Rainbow Tours