logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania: Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours

  PR 29.11.2011, przeczytano 4064 razy
ilustracjastrzałka

18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania%3A-ucieknij-przed-budzikiem-na-wakacje-z-rainbow-tours,14041,artykul.html

- Na wakacjach nie myślimy o codzienności. Nie musimy wstawać do pracy, szkoły- mówi Emilia Bratkowska – brand manager Rainbow Tours - dlatego tak chętnie uciekamy od obowiązków na nasze wymarzone wakacje.

Kampania telewizyjna zakłada emisję dwóch filmów reklamowych skierowanych do różnych kręgów odbiorców. Pierwsza adresowana jest do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, natomiast druga nawiązuje do bardziej aktywnego wypoczynku. Promocję oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez Fat Baby oraz Starcom. Cały projekt obejmuje telewizję, internet, materiały BTL, warszawskie metro, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach oraz telewizję w punktach usługowych.

Fat Baby przygotowała kreację do wszystkich kanałów komunikacji, Starcom opracował strategię mediową kampanii.

Linki do filmów reklamowych:
http://www.youtube.com/watch?v=W_2SNXYXw0o
http://www.youtube.com/watch?v=uOpGfJO54Bw

Źródło: Rainbow Tours

Dodatkowe informacje:

Agencja Fat Baby i dom mediowy Starcom pracują z Rainbow Tours od ponad dwóch lat.

Fat Baby odpowiada za obsługę reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, marki Black Red White, Blue Media S.A, właściciela portalu pożyczek społecznościowych kokos.pl, lidera działań marketingu bezpośredniego - Emerson Polska oraz dla Baltony.

Dom mediowy Starcom należy do jednej z nasilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych - Starcom Mediavest Group i jest częścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla największych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa, Coca – Cola Poland Services, US Pharmacia, Kompania Piwowarska SA, Kraft Jacobs Polska, Eurobank, ITI Holding, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764