logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania: Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours

  PR 29.11.2011, przeczytano 3637 razy
ilustracjastrzałka

18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania%3A-ucieknij-przed-budzikiem-na-wakacje-z-rainbow-tours,14041,artykul.html

- Na wakacjach nie myślimy o codzienności. Nie musimy wstawać do pracy, szkoły- mówi Emilia Bratkowska – brand manager Rainbow Tours - dlatego tak chętnie uciekamy od obowiązków na nasze wymarzone wakacje.

Kampania telewizyjna zakłada emisję dwóch filmów reklamowych skierowanych do różnych kręgów odbiorców. Pierwsza adresowana jest do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, natomiast druga nawiązuje do bardziej aktywnego wypoczynku. Promocję oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez Fat Baby oraz Starcom. Cały projekt obejmuje telewizję, internet, materiały BTL, warszawskie metro, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach oraz telewizję w punktach usługowych.

Fat Baby przygotowała kreację do wszystkich kanałów komunikacji, Starcom opracował strategię mediową kampanii.

Linki do filmów reklamowych:
http://www.youtube.com/watch?v=W_2SNXYXw0o
http://www.youtube.com/watch?v=uOpGfJO54Bw

Źródło: Rainbow Tours

Dodatkowe informacje:

Agencja Fat Baby i dom mediowy Starcom pracują z Rainbow Tours od ponad dwóch lat.

Fat Baby odpowiada za obsługę reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, marki Black Red White, Blue Media S.A, właściciela portalu pożyczek społecznościowych kokos.pl, lidera działań marketingu bezpośredniego - Emerson Polska oraz dla Baltony.

Dom mediowy Starcom należy do jednej z nasilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych - Starcom Mediavest Group i jest częścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla największych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa, Coca – Cola Poland Services, US Pharmacia, Kompania Piwowarska SA, Kraft Jacobs Polska, Eurobank, ITI Holding, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wpływ koronawirusa na rynek agencji
57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić „na stare tory” po kilku miesiącach. Ponad 40% agencji uważa, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji.
Operon 45 – tak nazywa się innowacyjna aplikacja mobilna dla nauczycieli od Wydawnictwa Pedagogicznego OPERON. Jej kompleksowa obsługa marketingowa, strategia komunikacji i promocji powierzona została agencjom PA i Click Community.
Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production
Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.
Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
Szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych
CadXpert oraz GM System zapraszają na ostatnie szkolenie online z cyklu "Projektowanie w NX do druku 3D". Webinarium odbędzie się 27 maja o godz. 11 i będzie poświęcone zagadnieniom modelowania do druku z żywic fotopolimerowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764