logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Škoda z Kasią Niewiadomą

  PR 19.05.2024, przeczytano 391 razy
ilustracja

Škoda konsekwentnie buduje swoją markę w duchu Women Empowerment i realizuje kolejną kampanię ze swoją wieloletnią ambasadorką – wybitną polską kolarką, Kasią Niewiadomą. W prowadzonych od dłuższego czasu działaniach marketingowych producent samochodów pokazuje, jak ważne jest dla niego odkrywanie różnorodnych talentów i zainteresowań kobiet, które pokazuje szerszemu gronu. Serce startującej w najbliższym czasie akcji stanowi inspirujący film dokumentalny z udziałem Kasi, która dzieli się swoją pasją, determinacją oraz spojrzeniem na kobiecość w świecie sportu i nie tylko. Działania promocyjne kampanii będą realizowane m.in. za pośrednictwem telewizji i social mediów, a także w kinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-%C5%A0koda-z-kasia-niewiadoma,404278,artykul.html

Najnowsza kampania producenta samochodów skupia się na pokazaniu kobiecej siły, pasji i determinacji do osiągania wymarzonych celów. Kobiety to bardzo ważna grupa kierowców, do której Škoda stara się dotrzeć z pozytywnym i inspirującym przekazem.  Przygotowany w ramach akcji krótkometrażowy film z udziałem Kasi Niewiadomej rzuca światło na jej drogę do sukcesu, w której bez względu na osiągane rezultaty towarzyszy jej Škoda. Film pokazuje, jak wytrwałość, odwaga i miłość do kolarstwa pomagają jej przełamywać bariery oraz stawać się inspiracją dla kobiet na całym świecie. Materiał podkreśla, że każda kobieta ma w sobie siłę do realizacji marzeń dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebuje i pragnie. Czym dla Kasi jest kobiecość? Co napędza kolarkę do realizacji marzeń? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w przygotowanym przez nas dokumencie.

ilustracjastrzałka

Dla mnie meta nigdy nie jest końcem, a motywacją do dalszego przekraczania barier. Uważam, że każda kobieta powinna mieć wybór i odwagę do realizowania wyznaczonych sobie celów. Każda z nas może znaleźć sposób wyzwalający energię do dalszego działania oraz inicjowania zmiany. Każda z nas może stać się inspiracją dla innych. Kobiecość można rozumieć na wiele różnych sposobów. Ja widzę ją jako walkę o siebie, swoją satysfakcję i szczęście – komentuje Kasia Niewiadoma, polska kolarka i ambasadorka marki Škoda.

W materiałach kampanijnych szczególne miejsce zajmuje elektryczny SUV - Škoda Enyaq - którym Kasia jeździ na co dzień. Jest to świetny kompan dla współczesnych, odważnych odkrywców. Model jest nie tylko symbolem zaawansowanych technologii, innowacyjności oraz zrównoważonego rozwoju, ale stanowi również doskonałe połączenie elegancji, wygody i funkcjonalności. Cech, które są bliskie zarówno filozofii marki Škoda, jak i sercu Kasi Niewiadomej.

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani naszą współpracą z Kasią Niewiadomą, która symbolizuje nie tylko wybitne osiągnięcia sportowe, ale także siłę i determinację kobiet w każdej dziedzinie życia. Kasia jest dla nas ikoną woman empowerment, której osiągnięcia, wytrwałość w dążeniu do celu i osobowość są niezwykle inspirujące. Jej historia i wartości, które reprezentuje swoją postawą, motywują nas do działania w naszym życiu codziennym. Współpraca z Kasią to dla nas nie tyle możliwość promowania naszych samochodów, ale platforma do budowania świadomości w duchu woman empowerment i wsparcia kobiet w osiąganiu swoich celów. Škoda aktywnie angażuje się w działania mające na celu wzmacnianie pozycji kobiet. Naszym celem jest inspirowanie ich, aby to one kreowały własne przeznaczenie, chcemy aby nie bały się marzyć i wytrwale stąpały po wybranej przez siebie drodze – mówi Arkadiusz Gwizdek dyrektor marketingu Škoda Polska.

Szeroko zakrojona kampania będzie realizowana w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Źródło: Volkswagen Group Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764